ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 آذر ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

کدام افکار مسمومی در رسانه های داخلی نفوذ دارد!

مفسر عقب مانده "دنیای اقتصاد"

هنوز در رویای اجماع اروپا و امریکاست!

 
 
 
 

 

جهان به سوی دیگری می رود و اکثریت رسانه های داخل کشور همگام با امام جمعه ها و روحانیونی نظیر مصباح یزدی و مرتضی آقا تهران و شیخ محمد یزدی به یک سمت دیگر. تفسیرهائی از اوضاع داخل و خارج ارائه می دهند که با واقعیات فاصله نجومی دارند. از جمله دلائل بی اعتباری رسانه های داخلی و سقوط تیراژ روزنامه ها را باید در همین واقعیت جستجو کرد. روزنامه ها تبدیل شده اند به تریبون کتبی چند گروه حکومتی که با هم بصورت مکتوب سخن می گویند و در این میان چند تنی هم پیدا شده اند که اسم خود را گذاشته اند مفسر!

از جمله در روزنامه دنیای اقتصاد که تریبون ایرانی واشنگتن پست و اکونومیست لندن شده و از جمله مفسرانش فردی است بنام فریدون مجلسی که قبل از انقلاب کادر سیاسی وزارت خارجه بوده است.

ببینید ایشان در شماره روز گذشته دنیای اقتصاد چه توهماتی را بعنوان تفسیر در ستون یادداشت دنیای اقتصاد نوشته است:

"من به شخصه این تمدید 10 ساله تحریم ها علیه ایران را یک هشدار میدانم. باید در نظر داشته باشیم که ایران نمی تواند از ایجاد اجماع میان اروپا و امریکا علیه کشور جلوگیری کند. حتی نزدیکی بیش از حد به روسیه یا چین می تواند برای ایران ایجاد وابستگی کند."

صاف و ساده، یعنی از چین و روسیه جدا شوید و به  دامان امریکا بروید و از آن خنده دارتر این که تمام  شواهد حکایت از، هم پاشیدن اتحادیه اروپا و پا پس کشیدن امریکا از همراهی با این اتحادیه دارد اما ایشان هنوز در گذشته درجا می زند و از اجماع اروپا و امریکا سخن می گوید!

وضع مطبوعات ایران فاجعه بار است. نفوذی عیسی سحر خیز نبود که هنوز به این اتهام در زندان است، نفوذی این افراد هستند. نه خودشان بلکه افکار و نظرات مسموم کننده شان.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 آذر

 
 

اشتراک گذاری: