ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 آذر ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

کنفرانس خبری سخنگوی ارتش سوریه

افسران ناتو در میان

صفوف داعشی ها تسلیم شدند

 
 
 
 

 

خبرگزاری "ریا نووستی" بدنبال بازپس گیری شهر حلب از داعش و جبهه النصره وبقیه گروه های مسلح گزارش داد که سخنگوی ارتش سوریه در یک کنفرانس خبری فاش ساخت:

در میان تسلیم شدگان تعدادی از افسران و مربیان خارجی حضور دارند که در زیر زمین های جنوب شهر حلب محاصره شدند و خود را تسلیم کردند. چهارده نفر از افسران و مربیانی که بین دستگیر شدگان هستند از اعضای سازمان نظامی ناتو هستند که آمریکائی، انگلیسی، آلمانی، فرانسوی، اسرائیلی و شهروند ترکیه هستند. در میان تسلیم شدگان همچنین نظامیانی از دیگر کشورها، از جمله عربستان، قطر، مراکش نیز حضور دارند. ارتش سوریه بسیار کوشید تا این افراد زنده دستگیر و یا تسلیم شوند. همچنین دولت سوریه مشغول تهیه یک ادعانامه با مستندات بدست آمده از شهر حلب است تا آن را برای بررسی و تصمیم تسلیم سازمان ملل کند. از جمله عکسها و مستنداتی از سلاح های شیمیائی که در اختیار داعش در حلب بوده است. تاکنون بالغ بر 10 هزار نیروی نظامی مسلح در حلب خود را تسلیم کرده اند و مرحله دشوار مین روبی از سطح شهر حلب ادامه دارد.

(بزودی سکوت مطلق در باره نه تنها حلب بلکه درباره کل سوریه از جانب خبرگزاری ها و رسانه های تصویری غرب آغاز خواهد شد تا مردم در بی خبری از واقعیاتی که دربالا به آن پرداخته شد و با تسلیم ادعانامه سوریه به سازمان ملل قابل کتمان نیست باقی بمانند!)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 29 آذر

 
 

اشتراک گذاری: