ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

15 آبان ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

"آقا" فرموده را

امام جمعه ها قرقره کردند 
 
 
 
 

 

انتخابات امریکا تا چند روز دیگر برگزار می شود و کاخ سفید تحویل ترامپ و یا هیلاری کلینتون می شود. این که کدامیک به کاخ سفید خواهند رفت آنقدر اهمیت ندارد که کشف آنچه امریکا پس از این انتخابات می خواهد با اروپا و دیگر نقاط جهان بکند اهمیت دارد. اگر ما نتوانیم این آینده را حدس بزنیم آنوقت می شویم امام جمعه های کم دانش و پرگوی شهرهای ایران که دیروز در نماز جمعه ها هرچه آقای خامنه ای روز قبل از آن گفته بود را قرقره کردند. آقای خامنه ای نیز به جای دادن تحلیلی از اوضاع انتخابات امریکا و اهداف پشت آن، رفت روی کارزار مشمئز کننده انتخاباتی دو نامزد جمهوریخواه و دمکرات و این که آبروی امریکا را بردند و یا می برند.

آقا! آبرو می برند یعنی چی؟ کدام آبرو؟ در امریکا با افکار عمومی بازی می کنند و این بازی همین حرف هايی است که دو نامزد انتخاباتی خطاب به یکدیگر گفتند و در دوره های قبل هم تا حدودی همین ها را علیه هم می گفتند. پشت این بازی را بابد حدس زد. آنها خوب می دانند که رسانه های امریکا افکار عمومی را برای رای گیري همینگونه تربیت کرده اند که شاهدیم. تمام برنامه ها را پشت صحنه چیده اند اما رای را از مردم نه با اعلام آن برنامه ها بلکه با همین حرف ها و اتهامات و ادعاهای پوچ می گیرند. 

آقا! مسئله اصلی را بگو. حرفی بزن که پشتش فکر خوابیده باشد. در اینصورت است که آگاهی مردم بیشتر می شود، نه با شعار و مسخره کردن و سپس پامنبری خوانی امام جمعه ها. به تضاد منافع و بحران اقتصادی میان امریکا و اروپا باید فکر کرد. به تدارکی که امریکا مانند آستانه جنگ دوم جهانی برای اروپا دیده.آدرس پاس دادن بحران اقتصادی امریکا به اروپا و راه افتادن جنگ دوم جهانی را به مردم بدهید. به نقش روسیه در آینده اروپا، به اختلافی که بر سر دفاع و یا متلاشی کردن اتحادیه اروپا و سپس یار گیری از میان کشورهای اروپايي وجود دارد، به تمایل و یا عدم تمایل روسیه به متلاشی شدن اتحادیه اروپا، به ضربه اتمی، به جنگ نیابتی در خاورمیانه. اینها را گذاشته اید و پرچم آبروباختن امریکا را بلند کرده اید و امام جمعه دهن دریده و کم عقلی مثل علم الهدا هم برای خوشایند جنابعالی مژده داده که امریکا در سراشیبی سقوط است! به همین آسانی و بی دردسری؟ این شد تحلیل؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 15 آبان

 
 

اشتراک گذاری: