ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 آبان ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گزارش دریافتی

مشهد تبدیل شده

به ستاد جبهه مخالفان دولت
 
 

 

تغییرات گسترده مدیریتی در زیر مجموعه های آستانقدس بتدریج رسیده است به تغییر مدیران سطوح پائین. البته این تغییرات سرعت اولیه را ندارد و با احتیاط صورت می گیرد.

همین رویه در مجموعه کمیته امداد در حال اتفاق است. توجه داشته باشید که مشهد تبدیل شده به ستاد جبهه ضد اصلاحات و بطور طبیعی دولت روحانی. تا آنجا که اطلاع در دست است مدیریت کمیته های امداد در سطح کشور خصوصا خراسان رضوی منتقل شده به جبهه پایداری و در پیوند با آستانقدس. همه آنها با استفاده از منابع مالی بی حساب و کتاب آستانقدس و با صرف هزینه های سرسام آور اقدام به تخریب دولت روحانی در بین مدد جویان کمیته امام می کنند. بطور مرتب جلساتی برای توجیه وابستگان بسیجی این دو نهاد مالی غیر پاسخگو، یعنی آستانقدس و کمیته امداد در ساختمان هایی که کمیته برای همین منظور در اختیارشان قرار داده بر گزار می شود که به طور عمده آموزش هایی در جهت تخریب دولت و مهندسی انتخابات آینده است. سرپرست جدید کمیته امداد بنام "فتاح" از افراد مطرح جبهه پایداری و در همسویی کامل با حجت الاسلام رئیسی تولیت جدید آستانقدس می باشد. این همکاری تا جایی پیش رفته که اگر تا مدتی پیش (دوره تولیت طبسی)اجازه استقرار صندوق های جمع آوری کمک های کمیته امداد تا شعاع 500 متری حرم داده نمی شد، اما اکنون این صندوق ها در داخل حرم مستقر و وجوه آن به کمیته امداد فرستاده می شود. تغییرات در کمیته امداد هم بسرعت در حال انجام است و افرادی از مدیریت این کمیته حذف و افرادی که جبهه پایداری معرفی می کند جانشین آنها می شوند. از جمله آخرین تغییرات صورت گرفته، تعلیق  مدیری بنام "حکیمی" سرپرست بخش درمانی کمیته امداد است. با این تغییرات راه برای پرداخت پول به مددجویانی که برای انتخابات سازماندهی می شوند هموار شده است. این پول ها به بهانه کمک درمانی پرداخت می شود.

تولیت آستانقدس را کاملا محاصره کرده اند و تحولات چند ماهه اخیر در مشهد نشان میدهد که او فردی ضعیف و بدون ریشه و پایه است، چنان که علم الهدا امام جمعه مشهد به جای او تصمیم می گیرد و یا نظرات خود را به رئیسی تحمیل می کند. شک نداشته باشید که در انتخابات 96 خراسان به یک قطب محکم علیه روحانی تبدیل خواهد شد و نشانه های جدی وجود دارد که می خواهند پس از آقای خامنه ای مشهد را مرکز استقرار رهبری کنند.

 
 
 
   
 
 

اشتراک گذاری: