ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 آبان ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سرلشگر صفوی

کسی نمی گوید "تویوتا"ها

چگونه بدست داعش رسید! 
 
 
 
 

 

سرلشکر رحیم صفوی فرمانده سابق سپاه و فرمانده کنونی اتاق موشکی و مشاور ارشد نظامی رهبر جمهوری اسلامی، روز گذشته در مراسمی که برای سردار همدانی گرفته شده بود سخنرانی کرد. سردار همدانی در سوریه و براثر یک حادثه رانندگی کشته شد. رحیم صفوی در باره داعش، جنگ سوریه و عراق و... از جمله گفت:

 

آمریکا در دوره اوباما صد میلیارد دلار سلاح به عربستان فروخت. در جنگ سوریه ژاپن هم سود خودش را ‌برد و ماشین‌های تویوتای خود را به سوریه فرستاده اما کسی صدایش در نمی آید. چطور است که این همه هزینه سلاح و تجهیزات برای تروریست ها صورت می‌گیرد؟

من بیش از هفت بار به حلب رفته ام و دیگر چیزی از این شهر باقی نمانده است. واقعیت اینست که در سوریه و عراق و شروع جنگ تحمیلی غافلگیر شدیم. چه کسی فکر می‌کرد درگیر جنگ هشت ساله تحمیلی شویم .تاکتیک‌هایی را که تروریست‌ها به کار می‌برند نشان دهنده  آموزش‌های بسیار خوبی است که دیده اند. آنان سلاح های پیشرفته ای دارند، روسیه تعدادی نیرو در سوریه دارد. سردار سلیمانی به حیدرالعبادی گفت با ارتش کلاسیک نمی‌توانید مقابل داعش بجنگید لذا حشد الشعبی تشکیل شد و در سوریه هم نیروهای مردمی به همین منظور توسط شهید همدانی سازمان دهی شد.

ارتش سوریه و عراق در ابتدا خیلی اعتقاد به جنگ نداشتند اما همین ارتش سوریه ١٢ هزار شهید داد و سردار همدانی به خوبی نیروی مردمی را در سوریه سازماندهی کرد.

سردار همدانی در کسوت جانشینی قرارگاه ثارالله، فتنه ٨٨ را بسیار خوب فرماندهی کرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 آبان

 
 

اشتراک گذاری: