ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 آبان ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

آغاز بحث در شورای شهر تهران

ساختار شهرداری تهران

باید بازنگیری و دگرگون شود!
 
 
 
 

 

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شوراي شهر تهران از ضرورت بازنگری در ساختار شهرداری تهران گفته است. این پیشنهاد بدنبال دسته بندیهای درون شورای شهر تهران و تقابل شهرداری تهران با شورای شهر و بویژه ماجرای بخشیدن املاک توسط شهردار تهران پیش آمده است. پیشنهاد دهنده گفته است:

در سال های اخیر شهرداری تهران برای اداره بهتر شهر به استفاده از سیستم‌ها و تکنولوژی‌های نوین و ایجاد فضاهای آی تی و مکانیزه‌ کردن بسیاری از امور اهتمام ورزیده است، اظهار کرد: همچنین با تقویت نواحی از یک طرف و ایجاد دفاتر خدمات الکترونیک و خصوصی‌سازی و برون سپاری بسیاری از وظایف قابل واگذاری به بخش خصوصی از طرف دیگر سعی در چابک‌ سازی سیستم داشته که به تبع باید خروجی‌های مناسبی هم از آن دریافت می‌کرد و در کاهش هزینه‌ها موثر واقع می‌شد، زیرا در غیر اینصورت نه تنها هزینه‌ها کاهش نمی‌یافت بلکه به پیچیده و طولانی شدن فرآیند تصمیم‌گیری‌ها و بالا بردن زمان و هزینه‌ها ختم می‌شد.

بازنگری در ساختار و تشکیلات شهرداری می‌تواند؛ نقش مهمی در ارتباط با اهداف اقتصاد مقاومتی در شهرداری ایجاد کند و همچنین بررسی و مقایسه مناطق شهرداری از جنبه‌های مختلف مانند جمعیت و مساحت می‌تواند ما را در سهم بیشتر موضوع یاری کند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 19 آبان

 
 

اشتراک گذاری: