ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 آبان ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

چرا مخالفان روحانی

ترامپ قبل از پیروزی را رها نمی کنند؟

 
 
 
 

 

1-"بونکر" رئیس کمیسیون اروپا: امریکا احتمالا در آینده به امنیت اروپا و تامین آن اهمیتی نخواهد داد و چازه ای جز تاسیس ارتش اروپا نداریم. این امر ضروری است.

2- ترامپ در مصاحبه با وال استریت ژورنال: من روی برکناری بشار اسد متمرکز نخواهم شد، بلکه روی نابودی داعش متمرکز می شوم.

3- روزنامه ایندیپندنت: مصاحبه ترامپ با وال استریت ژورنال نشان میدهد که واشنگتن دیگر از معارضین سوری حمایت نخواهد کرد.

4- هنری کیسینجر: از انتخاب ترامپ شگفت زده ام!

5- استیفن هاوکینگ: طرز کار جهان را درک می کنم اما علت محبوبیت ترامپ را نه. او عوامفریبی است که سخنانش باب طبع نا آگاه ترین قشر جامعه است.

6- سخنان هشدار گونه ترامپ درباره اسرائیل: خانه سازی در شهرک ها باید خاتمه یابد و مذاکره با فلسطینی ها به نتیجه برسد. باید کشور فلسطین تشکیل شود.

7- رئیس مجلس "علی لاریجانی" روز گذشته به رسانه ها و دیگران (بخوانید امام جمعه ها) توصیه کرد اظهار نظرهای شتابزده درباره ترامپ نکنند!

8- جناح راست و مخالف دولت روحانی که روی ترامپ سرمایه گذاری کرده و امید داشتند با روی کار آمدن وی باد در پرچم آنها بوزد، هنوز همان تبلیغات دوران انتخاباتی امریکا را مبنای کار و اظهار نظر خود قرار داده اند. مثلا امام جمعه مشهد هنوز دنبال رابطه ترامپ با یک دختر 13 ساله است و در نماز جمعه هفته گذشته خود آن را مطرح کرد و یا امثال سرداری نقدی و یا حسین شریعتمداری در کیهان هنوز در همان حال و هوای دوران قبل از رای گیری هستند. این درحالی است بتدریج حقایق دیگری در ارتباط با انتخابات امریکا فاش شده و مواضعی از سوی ترامپ اعلام شده که حتی دولت سوریه نیز از آن استقبال کرده است و دولت هائی نظیر آلمان نگران آن هستند! از جمله درباره آینده ناتو بعنوان حافظ امنیت اروپا که ترامپ گفته امریکا دلیلی ندارد که 70 در صد بودجه ناتو را بدهد و در آنسوی اقیانوس امنیت اروپا را حفظ کند!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 آبان

 
 

اشتراک گذاری: