ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

اول مهر ماه  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

نطق نماینده آبادان درمجلس

چرا هرکس دستبوس نبود

و چاپلوسی نکرد، فتنه گر است؟

 
 
 
 
 

نطق پیش از دستور حسین دهدشتی نماینده آبادان در جلسه این هفته مجلس که برخی مطبوعات داخل کشور بخش هائی از آن را منتشر کردند:

«از مهمترین انگیزه های مبارزه مردم با نظام ستم شاهی، فساد اقتصادی آن، در کنار فساد سیاسی و اختناق حاکم بر جامعه بود. و اما ما بعد از گذشت 37 ســــال از انقلاب، در این باب چه کرده ایم؟ پرونده های عدیده ای مانند اختلاس سه هزار میلیاردی، دکل های گم شده و آهن پاره، بابک زنجانی و تخلفات فراوان سعید مرتضوی در تامین اجتماعی.

آقایان مسؤول! آقای خاوری هم قبل از خروج از کشور، محاسن داشت، چفیه برگردن می انداخت و در راهپیمایی ها شرکت می کرد و ارزشی می نمود. همین ظاهرپسندی ها موجب هدر رفتن هزاران میلیارد از سرمایه های کشور شد.

رییس جمهور سابق، شخصی را که متهم به فساد است به سمت ریاست "ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی" و مجلس هم او را به ریاست دیوان محاسبات می گمارد، کمی بعد هم فساد ایشان اثبات و محکوم می شود. چه کسی پاسخگوی این پارادوکس تلخ است؟ این هزینه برای نظام نیست؟! چرا نباید دادگاهی تشکیل شود و آقای احمدی نژاد پاسخگوی این گونه انتصابات و قانون گریزی های عدیده اش باشد؟ وقتی با کاپشن رنگ و رو رفته مقابل دوربین های تلویزیونی قرار گرفت و دم از عدالت زد و هنگامی که همه رؤسای جمهور پیش از خود را دزد بیت المال خواند و آن گاه که از حیف و میل اموال عمومی توسط خاندان هاشمی سخن گفت و به فرزندان ناطق نوری اشاره کرد، اصولگراها از ذوق، هفت کنسرت بزرگ غیر مجاز لس آنجلسی را درون خود احساس می کردند، و مردمی هم که به ظاهر توجه می کردند، فریب این سخنان را خورده و با تبلیغات وسیعی که از ماه ها قبل توسط رسانه ملی، به نفعش جریان داشت و تریبون های مساجد، که در اختیار داشت و برخی ازنیروهای نظامی که با اضافه شدن حقوقشان سر از پای نشناخته و تمام قد از وی حمایت می کردند و با توزیع سیب زمینی و سهام و سفر استانی و توزیع پول بیت المال، شد رئیس جمهور دهم... هر چند که رئیس دولت نهم شدنش هم شبیه همین داستان بود. او رئیس جمهور شد و هر روز دستش در جیبش بود تا لیست مفسدان اقتصادی را اعلام کند و همانند مارگیری که در طول زمان معرکه گیری، هر از چندی سراغ جعبه مار می رود و دائم از طول و عرض مارش سخن می گوید و آخر معرکه هم مارش را نشان نمی دهد، وی نیز معرکه چهارسال اول دولتش را با وعده نشان دادن مار فساد گذراند و با همین وعده هم چهار سال دومش را به پایان برد تا این که بعد از وی، مار بد خط و خال فساد، آرام آرام از درون جعبه بیرون آمد و در کمال تعجب، همگان دیدند که این مار بد خط و خال، کسی جز دولت نهم و دهم و یارانش نیستند . این اصولگرای ظاهر فریب، هشت سال مردم را با بگم بگم هایش جادو، و فاسد ترین دولت تاریخ ایران را اداره کرد و امروز، اصولگرایان و یاران دیروزش بجای عذرخواهی از مردم، همچنان او را تقدیس می کنند و گناه مفاسد به وجود آمده را گردن دیگران می اندازند و احمدی نژادی که باید امروز در زندان باشد ــ نه برای ملاقات یاران ــ آزادانه می چرخد و به ریش همگان می خندد و هم چنان هم قیافه حق به جانب می گیرد و در عوض، عده ای که با او و سیاست هایش مخالف بودند، امروز پشت میله های زندان هستند؛ عده ای که پرده از اسرار این جادوگر اصولگرا برداشتند و امروز، به اتهام همدستی با دشمن گرفتار آمده و هر روز به عنوان فتنه گر مورد شماتت هم قرار می گیرند. آیا این افراد فتنه گر بوده و هستند یا محمود احمدی نژاد؟ و جالب تر این که اخیرا" در اقدامی تأمل برانگیز، سید محمد خاتمی، کسی که پاک ترین دولت را در ایران اداره کرد هم، به همین اتهام، ممنوع التصویر و ممنوع البیان می شود. یعنی در این کشور، کسی که دزدی می کند و بیت المال را حیف و میل می کند، آزاد است و حق بر صدر نشستن را دارد، اما کسی که حق بگوید و دست بوس نباشد، باید فتنه گر نامیده شود؟»


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت اول مهر

 
 

اشتراک گذاری: