ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 شهریور  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مصاحبه با لیلا رجبی

فحش و اتهام و بد دهنی

در ج. اسلامی نقل و نبات است!

 
 
 
 

 

سیمای جمهوری اسلامی لیلا رجبی ایرانی روس تبار را که در المپیک ریو شرکت کرد اما نتوانست مدال بیآورد "بی غیرت" خطاب کرد. حالا لیلا رجبی یک مصاحبه مشروح اعتراضی کرده است که خلاصه آن اینست:

اگر ایرانی‌الاصل بودم  این آقا (کارشناس-مجری سیما) به خودش اجازه نمی داد به من بگوید بی‌غیرت. این کلمه یعنی اینکه لیلا رجبی ایرانی نیست. تنها دو روز مانده به مسابقات، به برزیل رسیدیم. وقتی 10 ورزشکار دو و میدانی‌کار عملکرد ضعیفی دارند نشان‌دهنده این است که فدراسیون عملکرد خوبی نداشته است. من همه این سختی‌ها را تحمل نکردم که جلوی میلیون ها بیننده بی‌غیرت خطاب شوم. در بلاروس کسی که قهرمان المپیک می‌شود هر ماه چهار هزار دلار حقوق دریافت می‌کند.

این خانم احتمالا نماز جمعه ها را گوش نمی کند و یا اخبار مربوط به سخنرانی ها و مصاحبه های آقایان روحانی را هم نه می خواند و نه گوش می کند. در مملکتی که یک نشریه شوهر زنان هنرپیشه را "دیوث" خطاب کند و آیت الله جوادی آملی همین صفت را درباره مردانی که به حجاب زنانشان توجه ندارند به کار می برد و انواع بد دهنی ها را هر جمعه علم الهدا در مشهد به کار می گیرد، دیگر این گمان که چون ایرانی نیستم به من توهین شده بی جاست خانم!

مشروح این مصاحبه را میتوانید از روی لینک زیر بخوانید.

http://www.ana.ir/news/136974

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 11 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: