ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 شهریور  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ایران و 11 میلیون مجرد

و 5 میلیون زن مطلقه
 
 
 
 

 

ایران اکنون 11 میلیون جوان (دختر و پسر) مجرد دارد و حدود 5 میلیون زن مطلقه. این آماری است  که "کبری خزعلی" رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان در گزارش خود آن را اعلام کرد و بر عوارض و عواقب آن تاکید.

مطابق دستوری که نهادهای امنیتی و سپاهی برای ساختن کیش شخصیت از علی خامنه ای به سبک و شیوه ای که برای ناصرالدین شاه و رضا شاه و سپس پسرش با لقب "آریامهر" ساختند، روی آن تاکید دارند، خانم خزعلی نیز گفت: " در حوزه سیاستگذاری غنی هستیم اما در حوزه اجرا، آموزش‌ها باید فراگیر شود و رهبر معظم انقلاب نیز تأکید داشتند که آموزش و پرورش از دوران مهد تا دانشگاه مسئول است. بنابراین تأخیر ازدواج نتیجه افزایش مدرنیته است و در آموزش و پرورش باید روی تحکیم و تشکیل خانواده تاکید شود."

وقتی رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی مانند امام جمعه های دائم و موقت درکش از مسئله ازدواج و طلاق درایران این باشد که خواندید، آن معلمی که در دبیرستانها سر کلاس درس می رود چگونه این درک را بیان کند؟ آن پدری که حرف های امام جمعه را می شنود و نان ندارد سر سفره بگذارد اگر بلند هم نگوید، توی دلش به امام جمعه چه می گوید؟ به سیمائی که همین نظرات را تبلیغ می کند چه می گوید؟ به رهبر که همه آنها به تاسی از وی این حرف ها را می زنند و این پیشنهادها را می کنند چه می گوید؟ یعنی حکومتی ها نمی دانند مردم چه می گویند؟ حتی از توی دلشان گفتن هم گذشته و در مجامع عمومی هم می گویند!

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 10 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: