ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 شهریور  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

برای دفاع از خویش

استقبال دختران

از کلاس های دفاع رزمی!

 
 
 
 
 

 

«آموزش کامل دفاع شخصی زنان و بانوان بدون نیاز به درگیرشدن در مباحث آموزشی مقدماتی و تمرینات به صورت کاملا علمی، یکی از بهترین هدایایی که یک پدر می‌تواند به دخترش بدهد.» 

این جمله نه مقاله است و نه تفسیر و نه وصینامه. این آگهی تبلیغ ثبت نام دختران در کلاس های رزمی است. کلاس هائی که این روزها دواطلب ثبت نام زیاد دارد. دفاع زنان و دختران هنگام روبرو شدن با زورگیران خیابانی، مزاحمین سمج، کیف قاپ ها، موتوری های کیف زن و خفت گیرها.

در این کلاس ها آموزش میدهند که چگونه ترس را هنگام مواجهه با مزاحمین و زورگیرها از خودتان دور و از خودتان دفاع کنید. شمار دخترانی که دراین کلاس ها ثبت نام می کنند بیشتر از زنان است. خیلی از این ثبت نام کنندگان، حداقل یکبار در خیابان ها با کیف قاپ ها، خفت گیرها، زورگیرها و ... روبرو شده اند و در این کلاس ها ابتدا سعی می کنند ترسشان بریزد و سپس آماده مقابله در حوادث آینده شوند. در این کلاس می آموزند که چگونه مقاومت کنند وقتی چند مرد به زور می خواهند آنها را سوار اتومبیل کنند. چه ضربانی و به کجای مهاجمین بزنند.

وقتی مزه پرانی و متلک گوئی خیابانی به مزاحمت فیزیکی می رسد چگونه مزاحم را سر جایش بنشانند و یا اگر ربوده شدند، چگونه از خود هنگام تجاوز جنسی دفاع کنند.

حاصل گسترش همین کلاس ها را گاه بصورت درگیری های خیابانی و حتی درون متروئی میان دختران و یا دختران و پسران شاهدیم.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 23 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: