ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 شهریور  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

هیچ حکومت عاقلی

مملکش را به دام جنگ نمی اندازد

 
 
 
 
 

 

جهان و بویژه منطقه در چنان شرایطی است که هر کشوری باید خود را آماده دفاع از تمامیت خویش کند. این حکم شامل حال ایران هم می شود. اما هیچ حکومت عاقلی ریشش را دست دشمن نمیدهد بلکه خود را آماده می سازد و یا آماده نگه میدارد تا اگر خواستند ریشش را بگیرند چنگ انداخته و گریبان چنگ انداز را بگیرد. در جمهوری اسلامی با هدف تثبیت موقعیت خود و یا برای گریز از پاسخگوئی به مردم و یا با هدف از میدان به در کردن رقیب و یا حتی خالی کردن زیر پای دولتی که بر با رای مردم بر سر کار است، وضع به گونه اول است، یعنی تلاش می کنند ریش ملت را بدست دشمن بدهند. هر روز به یک بهانه ای و هر هفته به یک دستآویزی. کافی است برخی مطبوعات و حتی شبکه های اجتماعی را در این روزها دنبال کرده باشید و یا اگر نکرده اید با این نگاه دنبال کنید تا نشانه ها را بیابید.

ناگهان به بهانه اربعین جاده های خراسان را با تابلوهائی مزین کرده اند که نمونه از آن را از جاده کوه سنگی برای پیک نت فرستاده اند. بنیادی بنام "رضوان" که معلوم نیست بودجه اش را از کدام نهاد می گیرد و ارتباطش با سازمان عماریون و انتحاریون داخلی و سپاه و بسیج و سازمان تبلیغات اسلامی چیست، در روزهای اخیر فیلمی به سبک فیلم های هیجانی هالیوود ساخته و روی شبکه اینترنت فرستاده که تماما در ستایش جنگ و نه تنها استقبال از جنگ، بلکه وعده حمله است به عربستان و اسرائیل و ....

و عجیب نیست که بلافاصله این فیلم را تمام شبکه های تلویزیونی اسرائیل و کشورهای خلیج فارس مرتب پخش می کنند. ژنرال پاول بازنشسته که سالها پیش وزیر دفاع بوش بوده، یک زمانی در واکنش به شعارهای دوران احمدی نژاد گفته بود 200 موشک دارای کلاهک هسته ای اسرائیل ایران را نشانه گرفته و حالا، ناگهان این گفته او در صدر اخبار رسانه های مخالف دولت در داخل کشور قرار گرفته است، آن هم زمانی که رئیس دولت رفته که در سازمان ملل سخنرانی کند و از صلح بگوید و علیه جنگ در منطقه موضع بگیرد. نام این جنجال سازی ها و تحریک ها، خدمت به مردم و ایران نیست. از آن بوی خیانت می آید.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 28 شهریور

 
 

اشتراک گذاری: