ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 مرداد  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

در مسیر تهران- مشهد- شیراز

واگن خانم های بی حجاب

در محاصره واگن های آقایان

 
 
 
 

 یک ضرب المثل پر معنای ایرانی می گوید "هر کی به فکر خویشه- کوسه به فکر ریشه". میان این همه گرفتاری و بحرانی که مردم ایران در آن غرق اند، عده ای که فکر و ذکرشان در جمهوری اسلامی یا حجاب خانم هاست و یا جدا کردن آنها از آقایان (درعین حال که طرفدار ازدواج و مخالف طلاق و طرفدار افزایش جمعیت کشور هستند) حالا بند کرده اند به قطارهای مسافربری و راه اندازی واگن های اختصاصی خانم ها و جدا کردن آن از واگن آقایان. البته ظاهرا اجباری نیست و حالا باید دید واگن های مخلوط پر مسافر ترند و یا واگن های اختصاصی؟ بویژه که نباید مانعی برای چادر و روسری نداشتن در این واگن ها وجود داشته باشد زیرا اختصاصی خانم هاست.
روابط عمومی و امور حمل و نقل و ترابر ایرانیان، با خرسندی اعلام کرده است:
در قطارهای تهران – مشهد واگن های اختصاصی خانم ها راه اندازی شده و قرار است همین تصمیم در باره قطار تهران- شیراز هم به اجرا گذاشته شود. خانم ها می توانند هنگام خرید اینترنتی و یا خرید از آژانس های مسافرتی بلیت واگن بانوان را بخرند. ورود آقایان به این واگن ها ممنوع است.
شرکت حمل ونقل ریلی "نورالرضا" که از زیر مجموعه های گروه سرمایه گذاری توسعه ترابری ایران است جلوتر از بقیه شرکت ها از این طرح استقبال کرده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 5 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: