ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 مرداد  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

افشاگری یک نظامی ارتش ترکیه

واحدهای داعش پس از آموزش

از ترکیه راهی سوریه می شدند

 
 
 
 

 

یکی از افسران ارتش ترکیه که ظاهرا با شبکه کودتائی اخیر در ارتباط بوده اما قبل از دستگیری، موفق به فرار شده با انتشار چند نوار صوتی و نامه‌هایی به خط رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه را متهم به رهبری فکری داعش کرد .

وی که سرهنگ "قهوه چی" نام دارد و قبلا فرمانده پادگان دیار بکر بوده مدعی شده:

« نیروهای داعش قبل از شروع جنگ داخلی در سوریه و عراق در پایگاه های سّری ارتش ترکیه در نزدیکی مرزهای عراق و سوریه آموزش های لازم را دیده بودند و شخص اردوغان بارها به این پایگاه ها آمده و از نزدیک نحوه آموزش و آمادگی تروریست ها را بررسی کرده بود

آموزش نیروهای داعش توسط مربیان آمریکایی شرکت "بلک اند واتر" آمریکا (مقاطعه کار پنتاگون) انجام می شد که با عربستان سعودی قرارداد بسته بودند .

ترکیه و عربستان به اتفاق، مزدورانی را از سراسر جهان، بویژه از میان اتباع مسلمان چین، ازبکستان، تاجیکستان، چچن، اینگوش، داغستان و حتی مسلمانان خاور دور ( فیلیپین، تایلند، اندونزی، سر یلانکا، بنگلادش، کشمیر) و مسلمانان حنفی لیبی و سومالی و سایر کشورهای عرب استخدام کرده و از مرزهای ترکیه به داخل سوریه و عراق می فرستادند .

هزینه استخدام مزدوران و آموزش و تسلیح آنها به سلاح های پیشرفته توسط عربستان تامین می شد و کار فروش سلاح را پسران اردوغان به عهده داشتند که از این بابت میلیاردها دلار به جیب زدند !
هم‌چنین به دستور شخص اردوغان در مرزهای ترکیه برای گروه تروریستی داعش بازارچه های مرزی ایجاد شده است و نفت دزدی داعش از چاه های نفتی سوریه و عراق هم توسط شرکتی متعلق به داماد و پسران اردوغان خریداری می‌شد .


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 14 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: