ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 مرداد  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

فرمانده حمله به سفارت عربستان

شانه به شانه قالیباف

و فرماندهان سپاه و بسیج

 
 
 
 

 

دادگاه مهاجمین به سفارت عربستان«حجت‌الاسلام حسن کُردمیهن» را فرمانده عملیات حمله اعلام کرد. این حجت الاسلام از یاران سردار قالیباف شهردار تهران است و دور از ذهن نیست که آمر حمله قالیباف بوده باشد و مجری فرمان همین حجت الاسلام و پیاده نظامی که واحد "عماریون" وابسته به بسیج در اختیارش بوده است.

البته دادگاه به هیچکداماین مسائل نمی پرداز و دنبال سر هم بندی کردن محاکمه و راضی کردن عربستان است تا ریشه یابی و برخورد نهائی با این گروه ها و آمران آنها.

کرد میهن، پس ازحمله به سفارت عربستان گفته بود:

"عربستان رأسُ‌الفتنه است... باید از غیرت دفاع کرد نه از کارهای گوگول فانتزی... من حتی اگر مخالف آتش کشیدن سفارت باشم، امروز می‌گویم که حمله بچه‌ها به سفارت فواید خوبی داشته است که بسیار زیاد بوده. با به آتش کشیده شدن سفارت عربستان نور امید در دل مستضعفان عالم تابیده است... گروه‌های بیداری اسلامی با ما مرتبط ‌اند، دانه دانه تماس می‌گیرند، اس ‌ام‌ اس می‌دهند، می‌گویند پس انقلاب اسلامی نمرده است، پس آقا تنها نیست... برداشت مستضعفان عالم الان این است... بچه‌ها با اخلاص رفتند... دماغ عربستانِ بی همه‌ چیزِ فاسق را به خاک مالیدند... برخی می‌گویند شورای امنیت ما را محکوم کرد، به درک که محکوم کرد، الان ۳۷ سال است هر کار خوبی می‌کنیم ما را محکوم می‌کند. چرا می‌گویید که بهانه دست دنیا ندهیم؟ می‌خواهید که موشکی‌مان را هم بگذاریم کنار تا بهانه دست دنیا ندهیم؟... بی‌عزتی بس است؛ نمی‌شود به سر رفتنِ حوصله‌ی کسی توهین کرد؛ (اگر بد است) پس تربیت نکنید این جوری جوان را... می‌دانیم که غیرت، مورد تایید آقاست... آقا هم در سخنرانی‌شان فقط به موضوع عربستان و پلیدی‌های آن پرداختند (نه حمله به سفارت). انتظار نداریم که آقا در این فضای بین‌المللی این کار را تأیید کنند ولی تقبیح‌نکردنِ آقا علامت و أماره است برای ما..."

آقای اکبرین که صاحب اطلاعات قابل توجهی درباره این نوع گروه هاست همان زمان در فیسبوک خود نوشت:

 

حسن کُردمیهن، از نزدیکانِ محمد باقر قالیباف و مُرشد ۴ حلقه‌ی بسیجی در تهران، البرز و کرج است که تحت پوشش فعالیت‌های فرهنگی و هیئتی با نام‌های «بهشت منتظران موعود» و «هیئت سیده زینب» در تهران، «نور معرفت» در البرز و «هیئت‌الرّضا» در کرج از پشتیبانیِ بخش فرهنگی شهرداری تهران برخوردارند و حضور فعالی در تجمعات و راه‌پیمایی‌های خاص دارند. او یکسال پس از حوادث سال ۸۸ (دوشنبه۶ دی‌ماه ۱۳۸۹) با یکی از این حلقه‌ها به دیدار آیت‌الله خامنه‌ای رفت و گزارش کار داد؛ بنا بر گزارشی که همان زمان منتشر شد «در این دیدار بسیار صمیمی، حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسن کُردمیهن گزارشی از عملکرد حدود یک دهه فعالیت فرهنگی موسسه نور معرفت ارائه نمودند که پس از ایراد گزارش‌ها رهبر معظم انقلاب طی سخنانی ضمن قدردانی و تفقّد از این فعالیتها فرمودند: اینجانب در جریان فعالیت‌ها بوده و گزارشهای ارسالی را به دقت مطالعه نموده‌ام و از جریان فعالیت‌های این مجموعه آگاهم». کُردمیهن به تازگی از «سفر به مناطق نظامی در سوریه» بازگشته است.

در سخنان اخیرِ او نکته‌ای ناب وجود دارد که نباید از کنارش گذشت؛ او می‌گوید اگر بد است «پس تربیت نکنید این جوری جوان را» و راست می‌گوید؛ وقتی بزرگترها پیروان‌شان را با این منطق تربیت می‌کنند که دیپلماسی از «کارهای گوگول فانتزی»ست و انقلابی بودن، نشانِ غیرت است جای گلایه نیست. بچه‌ها تقصیر ندارند؛ آنها هم مثل آقای‌شان انقلابی‌اند نه دیپلمات!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 14 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: