ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 مرداد  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

 

تازه ترین اعدام ها در ایران

به جرم فعالیت های تکفیری

و فروش اطلاعات اتمی ایران

 
 
 
 

 

در روزهای اخیر اعدام شماری کرد ایرانی که به پرونده آنها در تهران باصطلاح رسیدگی شده بود، بی آن که دقیقا اعلام شود جرمشان چه بوده؟ چه زمانی دستگیر شده اند؟ کدام دادگاه آنها را محاکمه کرده و وکیل آنها به پرونده دسترسی داشته یا خیر؟ در سنندج حلق آویز شدند. گفته می شود برخی از آنها 6 سال پیش دستگیر شده بودند و حالا به جرم داشتن افکار تکفیری و قصد اقدامات تروریستی اعدام شده اند. خبر اعدام آنها بصورت اطلاعیه سیاسی از سوی قوه قضائیه اعلام شده، بی آنکه کوچکترین جزئیاتی از پرونده و نحوه محاکمه و دفاع آنها در این اطلاعیه ذکر شده باشد.

در خبری دیگر، اعلام شد که شهرام امیری، کارشناس فیزیک اتمی و استاد دانشگاه وابسته به وزارت دفاع نیز حلق آویز شده است. وی پس از سفر به امریکا و شایع شدن فرار او از کشور، به ایران بازگشت و با استقبال مقامات وقت وزارت خارجه، از جمله قشقاوی سخنگوی وزارت خارجه دولت احمدی نژاد در فرودگاه روبرو شد و با سلام و صلوات و دود کردن اسفند برایش، از فرودگاه خارج شد و خبر فرار او کار عناصر ضد انقلاب و شایعات ضد انقلابی اعلام شد اما بعدا معلوم شد که او را دستگیر کرده اند و حالا خبر اعدامش منتشر شده است.

شهرام امیری همراه با لب تاپ اتمی اش، در جریان سفر حج غیب شد و سپس سر از امریکا در آورد و طی مراحلی که از جزئیات آن هیچ اطلاعی در دست نیست به ایران بازگشت و حالا پس از اعدام وی اعلام شده که وی اطلاعات اتمی ایران را درجریان سفر به امریکا در اختیار مقامات اطلاعاتی آن کشور قرار داده است. شهرام امیری آنقدر مورد اعتماد حکومت بود که اجازه یافت با لب تاپ حاوی اطلاعات اتمی اش به حج برود!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: