ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 مرداد  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

24 دستگاه و نهاد

مسئول چادر و عفاف اند

 
 
 
 

جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران، روز گذشته دقیقا به سبک دوران شاه، با استناد به جلسه ای که رهبر جمهوری اسلامی درباره ضرورت مقابله با تهاجم فرهنگی از خارج و از داخل کشور، حجاب را مستمسک این مقابله قرار داد و گفت:

برای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در جلسه‌ اردیبهشت‌ ماه سال جاری «در موضوع عفاف و حجاب، دستگاه‌های متعددی درگیر می‌ باشند و چنانچه فعالیت‌های آنان هماهنگ نباشد، سیاست‌ها و برنامه‌ها عملی نخواهد شد. به عنوان مثال برای مبارزه با مشروبات الکلی، چنانچه پلیس اقدامات مناسبی انجام دهد، اما سایر دستگاه‌ها همکاری نکنند، اقدامات نتیجه بخش نخواهد بود. در مورد عفت و اخلاق عمومی 24 دستگاه دارای وظیفه هستند، اگر این دستگاه‌ها با هم هماهنگ و همگرا نشوند کاری پیش نمی‌رود و نتیجه این می‌شود که دستگاهی که باید مبارزه کند حرف‌های دیگری می‌زند و دستگاهی که باید بودجه دهد گفتار درمانی می‌کند.

علاوه بر فرهنگ شاهنشاهی حاکم بر سخنان دادستانی که معلوم نیست حجاب به ایشان چه مربوط است، نگاه کنید به اعترافی که او کرده مبنی بر فعالیت 24 دستگاه اداری برای چادر سر زنان کردن و دنبال عفاف دویدن و بعد نگاهی بیاندازید به آمار تن فروشی و طلاق و انواع آسیب های اجتماعی حاکم بر جامعه. این 24 دستگاه اگر 240 دستگاه هم بشود بی نتیجه است. اگر نیمی از بودجه دولت را به این دستگاه ها اختصاص بدهند نیز بی نتیجه است. درد جای دیگری است. درد اینست که حکومت نمی خواهد درک کند جامعه و مردم را. در تمام زمینه ها و از جمله حجاب و بقول خودشان عفاف را.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 26 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: