ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

28 مرداد  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مرور مطبوعات 27 مرداد

تک روی چمران در شورا

جمع روی با کلاه مخملی ها

 
 
 
 
 

 

1-  روزنامه ایران

این روزنامه در شماره روز چهارشنبه خود خبر بازداشت " یاسین رامین" را تأیید شد

. - وزیر راه: از دو میلیون و 300هزار واحد مسکن مهر که در دولت قبل شروع شد، یک میلیون واحد را تحویل دادند و مابقی به دولت یازدهم رسید، آخوندی افزود: از واحدهایی که با عنوان صددرصد به مردم تحویل دادند بنا به گزارش بازرسی در همان دولت قبلی، بیشتر از 80 درصد تکمیل نشده بودند.

2- روزنامه اطلاعات

 اطلاعات در صفحه اول خود از قول روحانی نوشت: کشورهای غیرمتعهد باید در صحنه بین المللی نقش آفرین باشند. -

وزیر بهداشت در مراسم صبحانه اتاق بازرگانی: از بخش خصوصی به دلیل کم کاری انتقاد کرد. وی با بیان اینکه برخی اقلام پزشکی و درمانی از سوی بخش خصوصی با قیمتی بالاتر به دولت فروخته شده است افزود: ما نیز به سمت فروشنده خارجی با قیمت پایین تر حرکت می کنی. رئیس اتاق تهران هم در این نشست گفت: یکسان سازی نرخ ارز در حال به نتیجه رسیدن است . افزایش روزانه قیمت ارز مبادله ای هم گام موثر دیگری است که نشان از حرکت به سمت یکسان سازی نرخ ارز دارد . خوانساری گفت : تک نرخی شدن ارز باید همراه با واقعی شدن (بخوانید افزایش) نرخ ارز صورت گیرد.

3- روزنامه نیای اقتصاد

 دنیای اقتصاد به نقل از محمد سالاری عضو شورا نوشت: حجم تخلفات شهرسازی همچنان بالاست، مطابق با بررسی های انجام شده در حال حاضر به ازای صدور هر پروانه ساختمانی یک تخلف صورت می گیرد .

4- روزنامه رسالت 

 مصباح یزدی: ترس از فراموشی ارزش های انقلاب و رواج اشرافی گری

 - محمد جواد لاریجانی: باید سازمان جدید هسته ای تأسیس کنیم

5- وطن امروز

-  مرگ شاه سعودی در حذف تیم ملی نقش داشت ( بازی فوتبال ایران وعراق دو سال پیش در استرالیا)

6- روزنامه شرق

 - شرق در صفحه17 مقاله ای با عنوان "انتقاد به تکروی چمران"  رئیس شورای شهر تهران دارد. محمد سالاری عضو شورا خطاب به چمران: نمیدانم این جلوگیری از صحبت من عمدی بود یا نه، حالا مجبورم در صحن توضیحاتی را بدهم . وی از وقوع بیش از 500 مورد تثبیت تجاری و یا تبدیل پارکینگ به مسکونی و تجاری و اضافه طبقه و دیگر تخلفات در منطقه 4 خبر داد. حکیمی پور عضو دیگر شورا گفت: وقتی روزنامه همشهری که روزنامه مردم است در برابر یک عضو شورا قانون را رعایت نمی کند ، چطور می تواند در برابر مردم با صداقت و امانت برخورد کند .

7- روزنامه اعتماد

 - داوود هرمیداس باوند در سرمقاله اعتماد نوشت : اقدام مشترک یا منافع مشترک یک یا چند کشور در همکاری نظامی-امنیتی طلب می کند تا این کشورها درچارچوب توافقی مشترک یکدیگر را در رسیدن به اهداف مشترک کمک کنند که دراین موضوع هدف ایران و روسیه و عراق مبارزه علیه گروهک تروریستی داعش است و همکاری های اینچنینی امری عادی است.

  - اعتماد به نقل از وزیر بهداشت نوشت: من به عنوان وزیر بهداشت چه کاری می توانستم انجام دهم که انجام ندادم؟ الآن در دوره پسابرجام قرار داریم اما سال 92 هم که در اتاق حضور یافتم همین حرف ها یی را می شنیدم که امروز می شنوم. این روزنامه به نقل از حداد عادل نوشت: وی (حداد) درباره اظهارات محمدرضا باهنر که گفته بود 30نفر از جریان اصولگرایی برای نامزدی در انتخابات 96 در دست بررسی هستند گفت، من نشمرده ام که 30نفر هستند یا 20 نفر

- بررسی زندگی و شعر فروغ فرخزاد برگزار می شود.

8-  آرمان -

 قالیباف خودکشی های اخیر را با طعنه به دولت نسبت داد

. - حکیمی پور نوشت : اصولگرایان شورا، پاسخگوی عملکرد قالیباف باشند.

9- آفتاب یزد

 افتاب در صفحه اول نوشت : - ابراز امیدواری برای ریاست مسجد جامعی و بی رغبتی برخی اصولگرایان به ادامه مدیریت چمران.

 - ورود دستگاه قضایی به ماجرای دورزدن قانون و بلوکه کردن غیر قانونی بخشی از وام پرداختی توسط بانک ها - هجمه به یک اصولگرا از سوی یک رسانه اصولگرا که نوشته بود باهنر بازنشسته سیاسی است.  (اشاره به سایت رجانیوز)

10- عربستان به ایرانیان خارج از کشور ویزای حج می دهد.

11-  روزنامه فرهیختگان

 - فرهیختگان به نقل از حداد عادل نوشت : برای من مثل روز روشن است که دستیابی به فرهنگ اسلامی بدون داشتن علوم انسانی اسلامی ممکن نیست .

12-روزنامه جوان

 - مهناز افشار که پیش از این به مسایلی از قبیل حقوق حیوانات واکنش نشان می داد، این بازیگر تا به حال نسبت به بازداشت شوهرش واکنشی نشان نداده است .

13- روزنامه کیهان

 - کیهان به نقل از رئیس کمیسیون کشاورزی اتاق تهران نوشت : قدرت خرید شیر ، از سوی مردم کاهش یافته است. روزانه 1800تن شیر مازاد تبدیل به شیر خشک می شود.

14-  روزنامه جمهوری اسلامی

- وزیر بهداشت: اختصاص 1000میلیارد تومان به بیمه سلامت .


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 28 مرداد

 
 

اشتراک گذاری: