ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 تیر  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

رئیس سازمان اسناد ملی

هولوکاست و هاله نور

مملکت را به قهقرا برد!

 
 
 
 

 

امروز که ما گذشته 8 ساله دولت احمدی نژاد را نگاه می‌کنیم احساس می‌کنیم به جای قله به چاهی از آسیب‌ها و تهدیدات سقوط کرده‌ایم.

اینها نظرات رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی "صالحی امیری" است که در ایران آنلاین منتشر شده است. او می گوید:

واقعیت این است که توهین، هولوکاست و هاله نور مشکلات کشور را حل نکرد بلکه بر آنها افزود. کشور را نمی‌شود با توهم و ارجاع به ناکجا آباد اداره کرد. این که همه چالش‌ها را به آینده نزدیک (ظهور امام زمان) اما نامعلوم ارجاع کنند، هزینه کردن از مقدسات است. بزرگ‌ترین ضعف دولت قبل همچنین تفاوت اصلی دولت روحانی و احمدی‌نژاد همین نقطه است. دولت گذشته از منابع قدسی برای پوشش مجموعه‌ای از ناکارآمدی‌ها، آسیب‌ها، تهدیدات و چالش‌های آن مقطع استفاده کرد.

هیچ دولتی حق ندارد از هیأت‌های مذهبی برای اغراض سیاسی خود استفاده ابزاری کند، اما با کمال تأسف در دولت گذشته بارها و بارها شاهد این خطای فاحش بودیم.

درباره محمد خاتمی نیز معتقدم که وی شخصی فراتر از جریان اصلاح‌طلبی و یکی از قطب های مؤثر تصمیم‌گیری برای افکار عمومی است.

ضعف دولت روحانی عدم دفاع از توان، کارآمدی و عملکرد خود است. دولت به دلیل در اختیار نداشتن رسانه ملی و سایر شبکه‌های اطلاع ‌رسانی مظلوم واقع شده است. حتی یک شبکه از 50 شبکه موجود رادیو و تلویزیون که صبح تا شب از همه کس و همه چیز سخن می‌گویند، در اختیار دولت نیست تا بتواند از عملکرد خود مردم را مطلع کند تا جامعه مشارکت، همگرایی و همراهی گسترده خود با دولت را نشان دهد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 5 تیر

 
 

اشتراک گذاری: