ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

8 تیر  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

تیر فیش های حقوقی

به قلب سپاه اصابت کرد!

 
 
 
 

 

تیری که با نشانه گیری فیش های حقوقی از سوی اتاق فلج سازی دولت روحانی شلیک شده بود، کمانه کرد و از حصار بلند خانه فرماندهان سپاه گذشت و به آنجا اصابت کرد که قرار نبود اصابت کند! حالا همه جا بحث اینست که حقوق فرماندهان سپاه چقدر است و آنها در چه خانه هائی زندگی می کنند و اساسا چرا دارائی های آنها اعلام نمی شود.

بدنبال آغاز این بحث در میان مردم، روز گذشته یکی از فرماندهان سپاه بنام «رمضان شریف» که مسئول روابط عمومی سپاه نیز هست و نامش در لیست حقوق های نجومی فرماندهان سپاه است، پیشقدم مصاحبه با روزنامه «شرق» شد تا بگوید:، «اگر معذوریت‌های حفاظتی نبود، حتما فیش حقوقی خودم را منتشر می‌کردم.»

مرغ یخ زده هم خنده اش می گیرد از این استدلال. فیش حقوقی چه ارتباط با حفاظت امنیتی دارد؟ مگر مین انفجاری و یا نارنجک دستی است و یا اسرائیل نباید بداند فرماندهان سپاه چقدر حقوق می گیرند؟

سپاه که در این ماجرا پایش لای در مانده مسئول روابط عمومی را به میدان فرستاد که بگوید: «در شرایطی که مردم با مشکلات اقتصادی رو به‌ رو هستند، از این فضاسازی‌ها درباره فیش‌های حقوقی این‌طور حس می‌شود که این موضوع به دعواهای سیاسی کشیده است. این موضوع برای لطمه‌زدن به اعتبار نظام است. همان‌طورکه مقام معظم رهبری گفتند، موضوع فیش‌های حقوقی تهاجم به ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب است».  مقام معظم این فرمایش را برای چه کرده است بر مردم معلوم نیست!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 8 تیر

 
 

اشتراک گذاری: