ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 تیر  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مداحان، چقدر در آمد پاکتی

در طول سال و ماه دارند؟
 
 
 
 

بدنبال موج بلند "اعلام حقوق فرماندهان سپاه" که بازتاب وسیعی در ایران – بویژه از طریق فضای مجازی- داشته، روز گذشته برگ دیگری نیز بر زمین زده شد. این برگ جدید درباره حقوق و دریافتی های مداحان است که یکدستشان در دست فرماندهان سپاه و دست دیگرشان در دست مرتجع ترین روحانیون حکومتی است و خود آلوده به انواع تخلفات اخلاقی و مالی و حتی آلوده به قاچاق!

اکنون مطرح شده که برخی از این مداحان دریافتی های ساعتی چند ده میلیونی دارند و به هیچ نهادی هم نه حساب و کتاب پس میدهند و نه مالیات. البته اسم این درآمد و دریافتی را گذاشته اند "صله" پاکتی. یعنی پول را در پاکت دریافت می کنند و به حساب بانکی ریخته نمی شود تا اقلا از طریق بانک ها بتوان فهمید چقدر در آمد روزانه و ساعتی دارند و چقدر از آن را به امام جمعه و مسئول مسجد منطقه ای که در آنجا مداحی کرده اند میدهند و چقدر را به جیب خود می ریزند.

برخی از مداحان فقط در شب های عزاداری در آمدهای 200 میلیون تومانی دارند. شبکه مداحان پراکنده نیست و سازمان یافته است و رئیس و هیات رهبری هم دارد که در راس آنها حاج منصور ارضی قرار دارد که بیش از بقیه خاک پای بیت رهبری است!

گزارشی را در همین زمینه و به نقل از "بهار نیوز" دراین شماره پیک نت می خوانید.

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 10 تیر

 
 

اشتراک گذاری: