ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

10 تیر  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
     
 

مصاحبه پوتین بعد از دیدار با رئیس جمهور فنلاند

روسیه اشتباه مسابقه

تسلیحاتی را تکرار نخواهد کرد

 
 

در روزهای اخیر و همزمان با مانور نظامی ناتو در لهستان، در روسیه نیز انتشار اخبار نظامی بیشتر شده است. رئیس جمهور روسیه "پوتین" با فعالان و شخصیت های سیاسی در مسکو دیدار کرد و در همین ارتباط گفت:

هدف از این مانورها و تهدیدها، کشاندن روسیه به یک مسابقه جدید تسلیحاتی است، ما در چنین دامی نخواهیم افتاد و این اشتباه گذشته را تکرار نخواهیم کرد و درآمد کشور را صرف بهبود زندگی این کشور خواهیم کرد. البته این به آن معنا نیست که هوشیار نباشیم و تدابیر لازم را اتخاذ نکنیم.

یک روز پس از این دیدار، پوتین پس از دیدار با رئیس جمهور فنلاند، در یک نشست خبری گفت:

بر خلاف تبلیغاتی که بصورت جنگ سرد علیه ما راه اندازی شده، روسيه هيچ وقت به تنش در درياي بالتيك دامن نخواهد زد. آنها که دولت قانونی اوکرائین را برکنار کردند در پی دامن زدن به چنین تنشی در دریای بالتیک هستند. اين روسيه نبود كه زندگي و امنیت مردم را كه در شبه جزيره كريمه به خطر انداخت. بازگشت کریمه به روسیه انتخاب خود مردم بود. انتخابی بدون هيچ خونريزي، با رفراندوم و دقيقا مطابق قوانين بين المللي. كشورهايی هدفشان تنش زائی در اروپاست. چرا باید رادار و ضد راكت در روماني مستقر کنند؟ مانورهائی که در اطراف روسیه می شود چه معنائی دارد و موشک هائی که علیه ما مستقر می شود چه هدفی را دنبال می کند؟ جز اینست که می خواهند پتانسيل اتمی روسیه را خنثی کنند. ناتو چرا باید به مرزهاي روسيه نزدیک شود؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 12 تیر

 
 

اشتراک گذاری: