ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

19 تیر  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

ملوان بوشهری با شلیک گلوله نیروی انتظامی کشته شد

تظاهرات مردم عسلویه

علیه نیروی پلیس و انتظامی

 
 
 
 

ماه رمضان در بوشهر، با تظاهرات و تیراندازی و کشته شدن یک جوان ملوان همزمان شد. حادثه از "نخل تقی" از توابع شهرستان عسلویه استان بوشهر آغاز شد. نیروهای انتظامی به سوی جوان ملوانی که به وی مشکوک شده بودند که قاچاق حمل می کند تیراندازی کردند و او را کشتند. بدنبال این واقعه مردم و آنها که لقمه نان روزانه شان به آوردن برخی اجناس ابتدائی از آنسوی آب و فروش در شهرهاست به خیابان ریخته و دست به تظاهرات زدند. تظاهرات مردم با به آتش کشیده شدن یکی از اتومبیل های گشت نیروی انتظامی جنبه خشونت آمیز به خود گرفت و بموجب گزارش ها، عده ای از مردم زخمی شدند. زمان این حادثه بعد از ظهر چهارشنبه گذشته گزارش شده است و ملوانی که با شلیک گلوله نیروی انتظامی کشته شد خلیل باقری نام داشت.

گفته می شود که وی برای برداشتن لوازم خود از لنج (کشتی) به بندرگاه مراجعه کرده بود که در آن‌جا با درجه‌داری به نام «رشیدی» درگیری لفظی پیدا می‌کند و مامور انتظامی با شلیک مستقیم گلوله به ناحیه سر، او را می کشد.

روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان بوشهر طی اطلاعیه‌ای مدعی شد که جوان ملوان درجریان تخلیه بار قاچاق در «نخل تقی» عسلویه در درگیری بین پلیس و قاچاقچیان کشته شد!

در ایران سالانه ۲۰ میلیارد دلار اجناس قاچاق وارد می شود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 19 تیر

 
 

اشتراک گذاری: