ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

23 تیر  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

برای این مزخرف گوئی دهها میلیون تومان می گیرند

رهبر معتقد است "ساپورت"

هندسه زنان را نشان میدهد! 
 
 
 
 

 

 آقای خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی که خود را متخصص در تمام امور داخلی و خارجی و فرهنگی و هنری و اتمی و ... میداند در بخش پاسخ به استفتائات، درباره حجاب گفته است:

برای پوشش شرایطی ذکر شده، از جمله اینکه برجستگی‌های بدن مشخص نباشد. در مورد ساپورت، این‌گونه است که تمام هندسه‌ بدن مشخص است؛ بنابراین حجاب کاملی نیست.

حجت‌الاسلامی بنام فلاح ‌زاده که عضو دفتر استفتائات رهبر جمهوری اسلامی و رئیس مرکز موضوع شناسی احکام فقهی است (دفتری که معلوم نیست چقدر بودجه و چه تعداد کارمند دارد و فیش های حقوقی شان چقدر است؟) گفته است: خانم ها همه بدن خود را از نامحرم باید بپوشانند، غیر ازگردی صورت  و یکی هم نوک انگشتان تا مچ. این مقدار هم البته اگر آرایش و زینتی داشته باشد حتماً باید پوشانده شود. (بفرمائید در کفن ظاهر شوند!)

درباره آقایان هم اصل حجاب پوشاندن عورتین است اما اگر در جایی قرار می­‌گیرند که در معرض نگاه نامحرم یا در معرض نگاه شهوت‌آلود دیگران یا به‌گونه­‌ای است که طرف انگشت‌نما می­شود، باید به مقدار لازم و متعارف بدن را بپوشاند.

در مورد ساپورت، این‌گونه است که تمام هندسه‌ بدن مشخص است؛ بنابراین حجاب کاملی نیست اما نسبت به نوع‌های رنگی شلوار جین و لی، اگر زیر چادر باشد و پیدا نباشد، حکم خاصی ندارد؛ به فرض اینکه پیدا هم باشد اگر به‌قدری چسبان نباشد که هندسه‌ بدن مشخص باشد -یعنی یک مقداری گشاد باشد که برجستگی بدن مشخص نباشد- و اینکه رنگش به‌گونه‌ای نباشد که فرد انگشت‌نما شود و به‌اصطلاح لباس شهرت نباشد، اشکالی ندارد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 23 تیر

 
 

اشتراک گذاری: