ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 تیر  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

آنها که نظام و مردم

را سرانگشت می چرخانند!

 
 
 
 

مفقود شدن چک 17 هزار میلیاردی تامین اجتماعی، فروش زمین 10 هزار متری پارکینگ هتل همای تهران به یک دهم ارزش واقعی، فروش 138 شرکت تامین اجتماعی به بابک زنجانی، اعطای میلیون ها تومان کارت هدیه به برخی نمایندگان مجلس و ... از جمله اتهامات قاضی سعید مرتضوی دادستان اسبق انقلاب و عمومی تهران و سپس رئیس تامین اجتماعی در دولت احمدی نژاد است.

چهار سال است که می گویند او محاکمه خواهد شد، گاهی به بازجوئی در پشت درهای بسته فراخوانده می شود و سپس بیرون آمده و راست راست در شهر می گردد.

اتهامات او به اتهامات بابک زنجانی گره خورده، همچنان که اتهامات رضا ضراب که فعلا در بازداشت پلیس امریکاست به اتهامات این دو گره خورده است. رهبر جمهوری اسلامی در خطبه های نماز عید فطر خود گفت که فیش های حقوقی به اعتبار نظام نزد مردم لطمه زده است! و کسی جرات نکرد بگوید و با بنویسد که این اعتبار با غارت و چپاول و اختلاسی که در دوران 8 ساله احمدی نژاد صورت گرفت لطمه نخورد؟ بابک زنجانی در پیوند است با ستاد دور زدن تحریم ها که فرماندهان سپاه تشکیل داده بودند و قاضی مرتضوی در پیوند است با باند سعید جلیلی و مصباح یزدی. داستانی که رهبر جمهوری اسلامی چند بار به رئیس وقت قوه قضائیه "شاهرودی" که خواهان کنار گذاشتن او به دلیل بدنامی هایش بود گفته بود "یک قاضی شجاع داریم و آن را هم شما می خواهید کنار بگذارید؟" در شماره امروز پیک نت خلاصه ای از گزارشی را می خوانید که "خبر آنلاین" درباره قاضی مرتضوی تهیه و منتشر کرده است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 29 تیر

 
 

اشتراک گذاری: