ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

9 خرداد  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

با فرودگاه مهرآباد چه باید کرد؟

 
 
 
 
 

آنقدر در اطراف فرودگاه مهرآباد تهران برج و مجموعه های بلند ساختمانی ساخته شده که حالا برخی از مسئولان بصورت جدی به فکر تعطیل کردن این فرودگاه اند زیرا علاوه بر صدای هواپیماها که آرامش و خواب را بر مردم منطقه حرام کرده، نشست و برخاست هواپیماها نیز با دشواری روبروست. سقوط ایران ایر 140 در خیابان‌های اطراف این فرودگاه مسئله بخشیدن لقای این فرودگاه به خطایش را جدی تر کرد. اما تا فرودگاه امام خمینی گنجایش کافی را پیدا نکند تعطیل کردن مهرآباد ممکن نیست.

فعلا پروازها از ساعت 12 شب تا 5 صبح از این فروگاه ممنوع شده، گرچه در همین ساعات هم مردم منطقه صدای نشستن و برخاستن هواپیماها را می شنوند. گاه به بهانه دوران حج و گاه به بهانه سفرها و ماموریت های حکومتی.

وزارت راه وشهرسازی می گوید برای سال 95 شاید ۱۵ تا ۲۰ درصد بر شمار پروازهای فرودگاه مهرآباد افزایش یابد و ترمینال‌های جدید مسافرتی نیز ساخته شود.

از سوی دیگر گفته می شود پروازهای بیشتری باید از این فرودگاه به فرودگاه امام منتقل شود. یعنی جابجائی حدود 3 میلیون مسافر فرودگاه مهرآباد از طریق فرودگاه امام خمینی. این نکته آخر را مدیرکل فرودگاه مهرآباد می گوید، اما چنین ایجاد چنین امکانی در فرودگاه امام خمینی به چند سال وقت نیازمند است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 9 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: