ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 خرداد  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گفتگو با محمد رضا خباز

سکوت قوه قضائیه

درباره 6 پرونده احمدی نژاد

 
 
 
 
 

 

محمدرضا خباز معاون پیشین امور قانونگذاری معاونت پارلمانی رئیس‌ جمهور (دولت روحانی) که اکنون استاندار سمنان شده است، در گفتگو با روزنامه "آرمان" پیشنهاد کرد:

باید فرصتی فراهم شود که آقای احمدی‌نژاد پاسخگوی عملکرد هشت ساله خود در ریاست جمهوری باشد. اگرافراد متبحر در ابعاد گوناگون سیاسی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی میزگردی برگزار کنند و از احمدی‌نژاد دعوت به عمل آید تا در خصوص مدیریت هشت ساله خود پاسخگوی سوالات گوناگون باشد بسیار مفید است. ملت باید بداند که در دوران ریاست ‌جمهوری احمدی‌نژاد بالاترین درآمد طول تاریخ ایران را داشته‌ایم و دستاوردهایی که از این دولت باقی ماند به اعتقاده بنده دیگر جایی برای حضور مجدد احمدی‌نژاد در عرصه سیاسی کشور باقی نگذاشته است. در رابطه با عملکرد وی ۶ پرونده به قوه قضائیه ارجاع داده شده است و انتظار این است که حاصل این رسیدگی در اختیار افکار عمومی قرار بگیرد.

آنها که در خرداد سال ۹۲ نتوانستند رای غالب را به‌ دست آورند و کاندیدای آنها (سعید جلیلی) در حدود چهار میلیون رای داشت از همان زمان به ‌جای حمایت و کمک به دولت عملکردی تندروانه و دلواپسانه در پیش گرفتند و بر طبل اختلافات کوبیدند و می‌کوبند.

دلواپسان در جریان برجام سخت‌ترین مواضع را علیه پرونده هسته‌ای اتخاذ کردند و بیشترین توهین‌ها را علیه دولت تدبیر و امید روا داشتند. در حالی که بسیاری از مسائل و مشکلات به نماینده منتخب‌شان بازمی‌گردد و احمدی‌نژاد کشور را با گرفتاری‌های گوناگون رو به ‌رو کرد.

مجلس به جای قانونگذاری به حذف قوانین دست و پاگیر بپردازد. اگر حذف قوانین مازاد در دستورکار مجلس دهم قرار گیرد این امر بیشترین خدمت به کشور خواهد بود.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 12 خرداد

 
 

اشتراک گذاری: