ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

5 اردیبهشت  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

آنها که رای نیآوردند

از کجا آمده بودند، به کجا می روند؟ 
 
 
 
 

 

از میان سی نماینده مجلس نهم از تهران، تنها علی مطهری و علیرضا محجوب توانستند به مجلس دهم راه یابند. 28 نماینده ای که مجلس را ترک می کنند، یا اعضای فراکسیون سپاه بوده اند و به سپاه باز می گردند و یا در نهادهای اقتصادی سپاه دستشان دوباره بند می شود. از جمله علیرضا زاکانی رئیس سابق بسیج دانشجویی که این روزها بشدت ضد برجام شده است.

مهرداد بذرپاش از رویش یافتگان دوران احمدی نژاد است که همایش کلاه مخملی ها را در انتخابات هفتم اسفند ترتیب داد و شانه به شانه حداد عادل در آن شرکت کرد. او در کابینه احمدی نژاد معاون رئیس جمهور و رئیس کارخانه سایپا بود. روزنامه وطن امروز رسانه اوست. روزنامه ای که این روزها بیشترین حمله را به مردم تهران می کند.

حدادعادل که قرار است باز گردد به فرهنگستان زبان. حداد عادل در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ در حالی انصراف داد که در بعضی نظرسنجی‌ها تنها یک درصد رای داشت. اگر رهبر او را رئیس صدا و سیما کند، از آن انتصابات خنده دار می شود که شمارش کم نیست.

حمید رسایی رئیس اداره ارشاد قم در دولت احمدی‌نژاد، روزنامه "9 دی" را اداره می کند که ارگان ضدیت با جنبش سبز و شخص موسوی است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 5 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: