ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

6 اردیبهشت  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

5 هزار نیروی تازه نفس داعش

از مرز ترکیه وارد سوریه شد

سایت ریانووستی - ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 
 

 

نخست وزیر سوریه" وایل حلق" روز پنجشنبه 21 آوریل در مصاحبه ای با سایت روسی ریا نووستی در باره ادامه عملیات تروریستی در سوریه اعلام کرد: مهم ترین مسئله بر سر راه صلح در سوریه، مسلح کردن تروریست ها توسط کشور های پشتیبان آنهاست.

عربستان، ترکیه، قطر و برخی کشور های غربی مانند فرانسه و بریتانیا در صف نخست کمک دهندگان و مسلح کنندگان گروه های تروریسی داعش و جبهه النصرت قرار دارند. این کشورها با پشتیبانی از  دست پروردگان خود در صدد بوده و هستند تا ساخت حکومتی و اقتصادی سوریه را از بین برده و مانع از آن شوند تا کشور ما به عنوان یک کشور مستقل در منطقه پایدار بماند.

هفته گذشته بیش از پنج هزار نیروی تروریستی تازه نفس از مرزهای ترکیه گذشته و وارد استان ها مرزی سوریه مانند استان حلب و ادلب شده اند.

ما باید سپاسگزار ارتش و مردم سوریه و رئیس جمهور کشورمان بشار اسد باشیم که با مقاومت و پایداری مانع از آن شده تا غربی ها به نتیجه دلخواه خود برسند. از طرف دیگر از دوستان کشور خود خصوصا روسیه که به درخواست دولت ما ارتش و مردم ما را در سرکوب ارتش تروریستی داعش و جبهه النصر یاری کردند  تشکر می کنیم.

مبارزه مردم سوریه با تروریسم تنها در چهار چوب کشور ما نیست، بلکه مبارزه ای است جهانی با نیروهایی که سعی دارند جنگ و آشوب همگانی شود.

 

یاد آوری می شود علی رغم بستن قرارداد آتش بس در سوریه که روز 27 فوریه بین نیروهای درگیر بسته شد، نیروهای داعش و دیگر گروه های تروریستی هم سو با آن ها همچنان به عملیات تروریستی در خاک سوریه ادامه می دهند.

http://ria.ru/syria/20160421/1416373419.html


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 6 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: