ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 اردیبهشت  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بازداشت مدیر اسبق پرسپولیس

یک متهم از میان دهها متهم دیگر! 
 
 
 
 

 

خبرگزاری های داخلی خبر از بازداشت مدیر عامل اسبق باشگاه پرسپولیس دادند. گویا وی از متهمین یکی از پرونده های مالی مربوط به باشگاه پرسپولیس است که معاون وی متهم ردیف اول آن پرونده است. گفته شده که این معاون یک شرکتی را در دبُی ثبت کرده و از طریق آن به کارهای تجاری غیر رسمی (بخوانید یکی از شبکه های واردات اجناس قاچاق به کشور) می پرداخته است.

سپاه مدیریت و نظارت عالیه بر مدیریت تمام باشگاه های ورزشی معروف و غیر معروف ایران را دارد و معمولا یکی از سرداران سپاه که لباس شخصی پوشیده به مدیریت این باشگاه ها گمارده می شود و یا در راس هیات مدیره آنها قرار میگیرد. معمولا در پرونده های مالی و اختلاس و مواردی مشابه آنچه برای مدیرعامل اسبق پرسپولیس روی داد، آنجا که پای فرماندهان لباس شخصی شده سپاه در میان است، اخبار تحت کنترل قرار میگیرد و امثال خبرگزاری فارس که حالا به بازداشت مدیرعامل اسبق پرسپولیس پوشش خبری داده، ماست به دهان می گیرند.

برای مثال، اخبار مربوط به اختلاس و بازداشت و رهائی سردار "رویانیان" از دو سال پیش به حاشیه رانده شد.

محمد رویانیان مدیرعامل پیشین پرسپولیس سه سال پیش بدلیل دست داشتن در واردات اتومبیل های گرانقیمت بصورت غیر رسمی، از سوی دادسرای اوین احضار شد.

واسطه این واردات فردی بنام "شیرینی" مالک عطرفروشی در میدان هفت حوض تهران بود که در ظاهر اتومبیل لیزینگ می کرد اما در اصل اتومبیل های خارجی وارد می کرد.

سردار رویانیان بعد از کناره‌گیری از مدیرعاملی پرسپولیس و پیش از این بازداشت موقت معاون بازرسی ستاد کل نیروهای مسلح شده بود. خبر تا همینجا در رسانه های داخلی آن زمان منتشر شد و سپس این خبر در امواج دیگر خبرهای روز گم شد و به حاشیه رفت و حتی رویانیان بار دیگر لباس سرداری سپاه را به تن کرد و اینجا و آنجا در مراسم رسمی ظاهر شد. از جمله در مراسم ختم یکی دیگر از سرداران سپاه بنام اکبر هدایتی فرمانده قرارگاه نیروی انتظامی.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 اردیبهشت

 
 

اشتراک گذاری: