ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

14 فروردین  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

بیانیه دفتر آیت الله شاهرودی

تائید عکس شاهرودی در کنار

آیت الله خمینی و آقای خامنه ای 
 
 
 
 

 

 پرخواننده ترین خبر آخرین شماره پیک نت در سال 94، روی شبکه تلگرام انتشار عکس آیت الله شاهرودی در کنار عکس رهبر جمهوری اسلامی و آیت الله خمینی بود. این خبر در مجموع، روی فیسبوک پیک نت و تلگرام بالای 12 هزار بیننده و خواننده داشت. یک روز پس از انتشار این عکس در پیک نت که به نقل از وبسایت کم بیننده آیت الله شاهرودی صورت گرفت، دفتر آیت الله شاهرودی بیانیه ای منتشر کرد. بیانیه با هدف تکذیب بود، اما تکذیبی که خود نه تنها تائید خبر بود، بلکه حکایت از دستپاچگی اعضای دفتر شاهرودی نیز داشت. این دفتر با انتشار اطلاعیه ای نوشت که این عکس را نخستین بار، سایت جماران منتشر کرده و این سایت ناشر اخبار و تحلیل های حسن خمینی است!

در این اطلاعیه تاکید شده: "تصویر مذکور برای استفاده در مجموعه دفتر معظم له طراحی و چاپ شده است."

به این ترتیب، دفتر آیت الله شاهرودی عملا تائید کرد که این عکس را این دفتر تهیه کرده اما برای مصرف داخلی!

بسیار طبیعی است که مردم سئوال کنند:

1- آن مصرف داخلی که انگیزه تهیه این عکس شده چیست؟

2- اگر عکس در سایت آیت الله شاهرودی منتشر نشده بود - که شد- چگونه می توانست در پیک نت و یا سایت جماران و یا هر سایت دیگری منتشر شود؟

3- اگر عکس برای مصرف داخلی و یا بقول بیانیه دفتر شاهرودی برای استفاده در مجموعه دفتر طراحی و چاپ داخلی شده، چرا سر از وبسایت دفتر آیت الله شاهرودی در آورد؟

4- چرا نیروهای خود جوش و فدائی و مداح رهبر جمهوری اسلامی با انتشار این عکس در وبسایت آیت الله شاهرودی خونشان به جوش نیآمد؟

همه این سئوالات و بیانیه ها و انگیزه ها؛ همان برداشت عمومی را که پس از آخرین سخنرانی رهبر جمهوری اسلامی؛ در جریان دیدار با اعضای مجلس خبرگان بر زبان جاری کرد تائید نمی کند که گفت مجلس خبرگان باید انقلابی بماند و  خود را آماده انتخاب جانشین رهبری کند؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 14 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: