ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 فروردین  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

اوکرائین وارد اتحادیه اروپا می شود؟

رفراندُم در هلند

انتخابات در جمهوری "روسیه نو" 
 
 
 
 

 

سلام- چهارشنبه 6 آپریلِ 2016 قرار است در هلند یک رفراندوم برگزار شود. این رفراندوم در ادامه همه پرسی های زنجیره ای در کشورهای اتحادیه اروپا برای  الحاقِ اوکرائین به اتحادیۀ اروپا است انجام شود.

دولت هلند که از تغذیه کنندگانِ اصلیِ "انقلاباتِ رنگی" اند، علیرغم مخالفتِ بخشِ وسیعی از مردم هلند با الحاق اوکرائین به اتحادیه اروپا، در روزهای اخیر از همه امکانات تبلیغاتی خود در حال استفاده برای گرفتن رای در این رفراندوم است.

این درحالی است که بسیاری از مردم هلند، مانند بسیاری از مردم دیگر کشورهای اروپائی، دولت اوکرائین را یکی از فاسد ترین دولت ها میدانند.

در جریان همین تبلیغات حکومتی به نفع دولت شبه فاشیست اوکرائین، این روزها مرتب اخباری از دیدارهای سیاسی و اقتصادی با مقامات دولت اوکرائین در رسانه های هلند پخش می شود.

حتی تابلوهای بزرگ تبلیغاتی در همین زمینه در اماکنِ عمومی و حتی در داخلِ ترن هایِ بین شهری نصب شده تا روی مردم برای گرفتن رای "آری" تاثیر بگذارند.

همزمان با این کارزار، در دو منطقه "لوهانس" و "دنباسک" واقع در شرق اوکرائین که نام آن "جمهوری دمکراتیک روسیه نوین" اعلام شده، قرار است انتخابات پارلمانی انجام شود. دولتی که رهبری این جمهوری مستقل شده از اوکرائین را برعهده دارد، از همه خبرنگاران و رسانه ها دعوت کرده تا ناظر این انتخابات باشند. دولت اوکرائین اعلام کرده که باید از امریکا نیروی پلیس برای نظارت بر این انتخابات و تامین امنیت خبرنگاران به شرق اوکرائین اعزام شود. دولت جمهوری خلق روسیه نو اعلام کرده که هیچ خطری جان مردم و خبرنگاران را تهدید نمی کند و نیازی به حضور پلیس امریکا نیست.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: