ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

21 فروردین  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

عضو کمیسیون تحقیق مجلس

افشای فساد دوران 8 ساله

باعث ضربه به نظام می شود

 
 
 
 
 

 

"افشای "فساد گسترده" دولت محمود احمدی‌نژاد منجر به ایجاد "شوک اجتماعی" و ضربه به نظام خواهد شد.

این گفته جعفر زاده را سایت تابناک منتشر کرد. جعفر زاده اضافه کرد:

نتیجه تحقیق و تفحص مجلس از برخی نهاد‌ها نشان می‌دهد "ابعاد فساد در آن‌ها بسیار بالا" بوده و نمایندگان از افشای آن"ترس" دارند. بنیاد امور ایثارگران، صنایع فولاد و خودرو‌سازی از جمله نهاد‌ها و سازمان‌هایی هستند که نتایج تحقیق و تفحص مجلس از آن‌ها تا کنون منتشر نشده است. برخی از این مفسده‌های مالی [در این سازمان‌ها] به قدری بزرگ و شوک برانگیز هستند که ما "اکراه" داریم از این که در سطح ملی ‌علنی شود.

 در دولت احمدی‌نژاد که مدعی "پاک دستی" بوده "فساد‌های" رخ داده به صورت "عمدی" بوده است. مثلا در جریان تحقیق و تفحص از بنیاد شهید ما متوجه شدیم که چطور حقوق خانواده شهدا و ایثارگران و جانبازان با آگاهی کامل مورد سوء‌استفاده برخی ‌دولتی‌ها واقع شده بود. حالا وقتی حقوق آنها  این گونه به آن دستبرد زده می‌شود، خودتان ببینید در دیگر حوزه‌ها چه خبر بوده است.

 رویداد بد دیگر، ‌تلاش نیروهای بازمانده از سیستم احمدی‌نژاد است که تلاش می‌کنند به شیوه‌های ‌گوناگون یا «جلوی این تحقیق و تفحص‌ها را بگیرند» و یا باعث انحراف کمیته‌های تحقیق و تفحص شوند. ‌فشار به کمیته‌های تحقیق و تفحص و دستگاه قضایی آن قدر زیاد است که گاهی واقعا ‌ کار را دچار مشکل جدی می‌کند. اختلاس ۱۷۰ میلیارد تومانی در «بنیاد شهید» که از ایران خارج شده از نمونه های دیگر است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 21 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: