ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

22 فروردین  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گفتگو با اکبر ترکان

تفکر احمدی نژادی، بخت

خود را باز هم آزمایش می کند 
 
 
 
 

 

بدنبال تکاپوها و فعالیت های جدید احمدی نژاد که عمدتا پس از سخنرانی های اخیر رهبر جمهوری اسلامی سرعت گرفته، اکبرترکان مشاور عالی روحانی و رئیس مناطق آزاد تجاری که گفته می شود بیش از هر فردی در کابینه روحانی از عمق فساد و غارت مملکت در دوران 8 ساله احمدی نژاد مطلع است، در مصاحبه ای گفت:

من فكر نمی‌كنم تفكر احمدی‌نژادی با پیروزی آقای روحانی در انتخابات از بین رفته است. عده‌ای در كشور ما هستند كه در بین همه اقشار طرفدار دارند. افرادی كه مشابه آقای احمدی‌نژاد فكر می‌كنند در اقشار جامعه وجود دارند و در بین علما و دیگر اقشار طرفدار دارند. این افكار از بین نمی‌روند و در هر انتخاباتی خواهند آمد. كما اینكه در انتخابات مجلس دهم نیز فكر احمدی‌نژادی حضور داشت. تفكر او هم یكی از تفكرات موجود است. تفكری كه نقش مردم را كوچك می‌داند و برای عوامل دیگر نقش‌های مهم‌تری قایل است. مثل حرفی كه می‌گوید این مردم نبودند كه شاه را سرنگون كردند بلكه روش‌های ماورالطبیعه بود كه شاه را سرنگون كرد.

اصولگرایان نیز طیف گسترده‌ای دارند. در بین اصولگرایان افرادی را داریم كه در كنار روحانی برای پیروزی مذاكرات همكاری كردند و در مجلس به نفع آن رای دادند. همراهان احمدی‌نژاد نیز بخشی از اصولگرایان هستند. مجلس نهم با اكثریت اصولگرایی به برجام رای داد. تفکر احمدی نژاد در هر انتخاباتی بخت خود را آزمایش خواهد کرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 22 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: