ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 فروردین  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گفتگو با احمد شیرزاد

تو دهنی را از مردم میخورند

اما باز هم "حیا" نمی کنند!

 
 
 
 
 

 

از گفتگوی احمد شیرزاد، نماینده مجلس ششم و استاد فیزیک اتمی دانشگاه اصفهان با خبرگزاری "برنا":

چرا برخی ها سعی دارند که بگویند هیچ اتفاقی نیفتاده و آثاری از رفع تحریم ها احساس نمی شود و هر چه که هست رو کاغد است و بس؟ فراموش کرده اند چه فشارهایی روی دوش ملت قرار داشت و مردم در چه وضعیتی  قرار داشتند. دوباره آقایان فکر می کنند هیچ اتفاقی نیفتاده و می توانند زیر پیمان خودشان بزنند.

البته کشور در وضعیتی نیست که بگویم همه مشکلات حل شده و دوباره می توانیم از ابتدا شروع کنیم و بگوییم  ما از تحریم ها هراسی نداریم ، اینها ورق پاره ای بیش نیستند، آنقدر قطعنامه صادر کنند تا قطعنامه دانشان پاره شود.

روش مدیریتی زمان آقای احمدی نژاد امکان ندارد بازگردد. ان دوران با نفت بشکه ای 140 دلار و مدیریت معلوم الحال آقای احمدی نژاد می گفتند تحریم ها اثر ندارد، می خواهند ما را تحریم کنند این کار را انجام دهند اثری بر ما ندارد. ما دیدیم مشکلات جدی در کشور پیدا شد هر چند تمامی آن ها  به دلیل تحریم ها نبود اما بخش عمده آن ها از تحریم ها ناشی می شد. فکر می کنید مردم می توانند هزینه های  تورم 300 درصدی در حوزه دلار را تحمل کنند و یا در حوزه ریال تورم 50 درصدی را طاقت بیاورند؟ مردم باید تعیین کنند که کشور چگونه اداره شود. از مردم نظر بخواهید. خودشان هم می دانند مردم چیزی دیگری را می خواهند. حیا داشته باشند و از نجابت مردم سوء استفاده نکنند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: