ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 فروردین  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

دشمن فرضی کیست

که رزمایش آن برگزار می شود؟

 
 
 
 
 

 

رزمایش سه روزه "پیامبر" نیروهای زمینی و هوائی سپاه روز گذشته "سه شنبه" در "سراوان" واقع در سیستان و بلوچستان آغاز شد. در این رزمایش قرار است به توصیه رهبر جمهوری اسلامی سناریوها و سریال‌های رزم واقعی توسط نیروهای پیاده، موتوری، تانک و هوانیروز انجام شود.

در این رزمآیش آتش‌ از زمین و هوا، و انجام عملیات‌های نهایی گروگان، هلی‌برد، تعقیب دشمن و ... قرار است انجام شود. چتربازان فرود می آیند تا از فرار دشمن فرضی جلوگیری کنند. همچنین در نخلستان‌های منطقه نیز نیروی زمینی سپاه پاسداران با اجرای عملیات راپل اقدام به پاکسازی منطقه از حضور دشمن می کنند. نخستین بار در این نوع رزمایش ها از شبکه‌های ارتباطی دیجیتال استفاده می شود. این شبکه‌ها تمام سیستم‌های ارتباطی منطقه را به صورت رمزی منتقل می‌کنند. بموجب اطلاعیه سپاه تمامی عملیات‌ رزمایش پیامبر به صورت واقعی انجام می شود.

نکته مجهول در این اطلاعیه آنست که معنای واقعی بودن رزمآیش که رهبر جمهوری اسلامی نیز دستور آن را داده چیست؟ یعنی دو گروه سپاه با هم می جنگند و تلفات هم میدهند؟ اگر قرار باشد که دشمن فرضی باشد که فرق آن با رزمایش های غیرواقعی چیست؟ این حرف علی خامنه ای نیز مانند حرف های سیاسی و اجتماعی اش، حرفی فضائی و ناممکن در روی زمین نیست؟ ضمنا در همه کشورها نیروهای نظامی مانور (رزمآیش) می کنند، موشک آزمایش می کنند و... البته بدون اطلاعیه و جنجال. اما در جمهوری اسلامی پشت این رزمآیش ها و اطلاعیه ها اهداف سیاسی خوابیده است. فضای جنگی برای مملکت و مردم درست کردن و تخریب سیاست خارجی دولت و ایجاد وحشت در داخل کشور است.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: