ايران  

        www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

26 فروردین  1395

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گفته های رهبر در جلسات

خصوصی و دیدارهای علنی
 
 
 
 

کاظم اکرمی، عضو رهبری جامعه روحانیت مبارز که مخالف حملات سازمان یافته به هاشمی رفسنجانی است، طی مقاله ای گزارش گونه در روزنامه اعتماد از دیداری پیش بینی نشده با رهبر جمهوری اسلامی نوشت. او در این گزارش نوشت:

روز سه‌ شنبه 24 فروردین‌ تلفنی خبر دادند که نماز ظهر را به امامت رهبر معظم انقلاب در دفتر ایشان اقامه کنیم. به سرعت نامه‌ای نوشتم که خدمت ایشان تقدیم کنم و چنین شد.

در فرمایشات ایشان به نظرم، نکته مهمی است که توضیحی در مورد آنها را مناسب می‌آید.

1-  فرمودند در این جلسه از همه گروه‌ها و سلایق سیاسی افرادی وجود دارند که باید نتیجه اندیشه و کار همه در مسیر و جریان انقلاب وارد شود. برخوردهای حذفی و تندخویی‌های فردی و گروهی سودی به حال انقلاب ندارد. بنده عرض می‌کنم نمایندگان منتخب مجلس یازدهم به ویژه اصلاح‌طلبان باید این نکته را به جد مورد توجه قرار دهند. قرآن کریم مؤمنان را کسانی می‌داند که در برابر دشمن، قوی و با شدت آماده هستند، اما در بین خود با رحمت و عطوفت برخورد می‌کنند. ملت هم انتظارش از مجلس آینده همین است.

2- رهبری همه ما را به کمک و یاری دولت محترم تأیید کردند و گفتند که دولت کار می‌کند و خوب است دولت از همه استادان و منتقدان اقتصادی دعوت کند و با توجه به راهنمایی‌های آنها در صدد حل مشکلات اقتصادی باشد.

3-  رهبری  در زمینه اقتصاد مقاومتی و تکیه بر توان داخلی تاکید کردند.

بنده (اکرمی) اطلاعی تخصصی از اقتصاد ندارم، اما یاد دارم که در سال‌ها قبل که بحث استقراض از بانک جهانی مطرح بود، یکی از سیاستمداران عزیز ایران با بیان این نکته که بهتر است به جای اتکا به دیگران دست به کمر خود زده و از ملت بخواهیم ما را یاری کنند، بدون استفاده از واژه اقتصاد مقاومتی، توجه به درون را راه‌ حل نجات از مشکلات اقتصادی می ‌دانست که افسوس به گفته ایشان توجهی نشد. مرحوم دکتر مصدق هم در دوره جوانی ما یک بار قرضه‌ ملی را برای حل مشکل اقتصادی مطرح کرد و به خوبی با کمک مردم تا حدود قابل ملاحظه‌ای گرفتاری‌ها را کم کرد یا از بین برد. امیدوارم این جلسه با حضور همه سلایق سیاسی در سال چند بار در حضور رهبری تشکیل شود تا همگان بدانند رهبری به همه یکسان نظر دارند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 26 فروردین

 
 

اشتراک گذاری: