www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 اسفند ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

همایش سراسری روحانیون سپاه

"محسن رضائی"

ریشش سفید شد و عاقل نشد!

 
 
 
 

 

روحانیون شاغل در سپاه یک همایش سراسری در تهران برگزار کردند. این عکس که مربوط به همین همایش است نشان میدهد چه شماری از روحانیون در سپاه اند و در واقع "بپای سپاه" و دوم اینکه اکثریت مطلق روحانیون شاغل در سپاه "شیخ" اند و به ندرت سید و دارای عمامه سیاه.

دراین همایش محسن رضائی دبیر مجمع مصلحت و فرمانده سپاه در دوران جنگ با عراق که می گویند یکی از کم شعورترین فرماندهان سپاه بوده که با همان شعور نیز اکنون دبیر مجمع مصلحت نظام است سخنرانی کرد. بخشی از سخنرانی خود را رضائی اختصاص داد به "کل و کل کردن" قدیم ها با اکبر گنجی که او نیز در سپاه بوده و گفت که آن موقع ها گنجی به من می گفت تو طرفدار ولایت فقیه نیستی و...

چند بخش دیگر از سخنرانی او توجه کنید:

«بدخواهان شخص رهبری را مورد هجمه قرار داده اند. طولانی شدن رهبری ایشان و یا مدیریت یک نفره ایشان را مورد اشاره قرار می دهند. حضرت امام با آن سن بالا جوان‌تر از ما مسائل دنیا را می‌فهمید. طولانی بودن حکومت، دلیلی بر تغییر حساسیت‌ها و روحیه‌ها نیست. رهبر انقلاب جوان و انقلابی فكر می‌كند و با تدبیر كشور را اداره می كند و قوی‌ترین رهبر جهان در شرایط كنونی است.

تغییر نسلی در جامعه اتفاق افتاده است. باید روشنگری کرد، از هر ده نفر هفت نفر، انقلاب و جنگ را درک نکرده اند. برای این جامعه و یادآوری روزهای حماسه، کار زیادی باید انجام داد.

نخست وزیر اسرائیل در مونیخ به آقای ظریف حرف هایی زده است و نمایش کودکانه‌ای به راه انداخته است، و به خیال خودش ایران را تهدید کرده است. ما به او می گوییم که شما غلط می‌کنید. اگر حمله نکرده‌اید، به خاطر این است که نتوانسته‌اید حمله کنید. با کوچک‌ترین حماقتی، ما تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم و فرصت فرار را به نتانیاهو نخواهیم داد. ده‌ها پرونده و افتضاحات برای نتانیاهو و ترامپ در دادگاه های دنیا هست. ما چنین حریف‌های بی آبرویی داریم .»

شما عقلی در این سرلشگر سپاه می بینید؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 2 اسفند

 
 

اشتراک گذاری: