ریشه های بحران در کجاست؟

مردم و حکومت

هیچکدام به هم اعتماد ندارند!

 

پشت آنها نهادها قدرت خوابیده اند

چرا نام بنیانگذاران

موسسات اعتباراعلام نمی شود؟

(پیک هفته ۱۰۹) 12 دیماه  1396 برابر با 2 ژانویه 2018 

 pyknet100@gmail.com


پر مخاطب ترین مطلب پیک نت روز گذشته (دوشنبه) عنوان اول "نقاب از چهره اصولگرایان برداشته شد" بود که جمعا روی فیسبوک و تلگرام پیک نت 12 هزار خواننده داشت و 13 بار نیز در فیسبوک خوانندگان پیک نت به اشتراک گذاشته شد.


10 ـ 11 دی

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


10 ـ 11 دی

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


10 ـ 11 دی

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


10 ـ 11 دی

منتخب اخبار
شهرستان ها


10 ـ 11 دی

منتخب اخبار ورزشی


10 ـ 11 دی

منتخب اخبار اقتصادی


رهبر باید از پشت پرده

بیرون آمده و پاسخ بدهد!

پاسخگوی اصلی و مستقیم به مردمی که سر به شورش برداشته اند شخص رهبر جمهوری اسلامی است، که این روزها آفتابی نمی شود اما در پشت صحنه بی وقفه در حال جلسه و مشورت برای یافتن راه حلی برای جمع کردن شورش مردم است. وضع اقتصادی کشور حاصل همان همآهنگی و همنظری ایشان با احمدی نژاد در زمینه اقتصادی است که خود در اولین نماز جمعه پس از کودتای 88 اعلام کرد. تمام امام جمعه هائی که مردم دیگر چشم دیدن آنها را ندارند همگی برگمار شده توسط ایشان هستند. خصوصی سازی ها که کمر تولید را در مملکت شکست و واردات را بر مملکت حاکم کرد و موجب تاریخی ترین اختلاف طبقاتی در جامعه شد فرمان شخص ایشان برای تغییر جهت اصل 44 قانون اساسی بود. فرمانده گذاشت و فرمانده برداشت و سرتیپ و سرلشگر درست کرد بی آن که معیار و دلیل آن را بگوید، قوه قضائیه تابع شخص اوست، تشکیلات حکومتی حوزه علمیه قم تحت ریاست شیخ محمد یزدی زیر نظر بیت اوست، تولیت برای آستانقدس تعیین کرد بی آن که حساب و کتاب این امپراطوری اعلام شود و معیار انتخاب تولیت برای آن برکسی معلوم باشد. سرنخ دهها تشکیلات مذهبی و از جمله مداحان به بیت ایشان وصل است. انحلال احزاب را ایشان فرمان داد و منصوبان اجرا کردند، نوروز همین امسال که روزها در مشهد اقامت کرد بی آن که اعلام شود دلیل آن چه بوده، و در کشاکش تعیین کابینه دوم روحانی، خطاب به روحانی که به مشهد رفته بود تا تکلیف روشن شود گفت "نه فقط وزرا، بلکه استانداران و فرمانداران هم باید با تائید دفتر من منصوب شوند" و در پاسخ به روحانی که گفته بود "در گذشته چنین رسمی نبوده" پاسخ داد "حالا هست!"، سرپرست صدا و سیما را ایشان تعیین می کند، اعضای مجمع مصلحت برگمار شده ایشان هستند، اعضای شورای نگهبان با فرمان ایشان عضو این شورا می شوند و همین شورا تابع رهبری، صلاحیت کسانی که می توانند عضو مجلس خبرگان شوند را تعیین می کند. تمام فرماندهان سپاه استان ها زیر نظر ایشان تعیین می شوند. این غارت و اختلاس و دزدی حکومتی از یکطرف و فقر و استیصال مردم از طرف دیگر محصول بیش از 3 دهه رهبری ایشان است. دادگاه ویژه روحانیت زیر نظر بیت ایشان است. روی سر وزارت اطلاعات و اطلاعات سپاه، واحد اطلاعات بیت رهبری قرار دارد، نخست وزیر و رئیس مجلس را بدستور ایشان 7 سال در خانه هایشان زندانی کرده اند و نمونه های بسیاری که مثنوی هفتاد من است. حالا چه کسی باید پاسخگوی مردم باشد جز ایشان؟ شاید باز هم بر این تصور باشد که پاسخ را باید با دندان داد! اما در سال 88 این پاسخ داده شد و برآمدش جواب امروز مردم است. باز هم تکرار و تکرار و تکرار تا لحظه آغاز جنگ داخلی در ایران؟ آنها که برای ایشان دیدارهای نمایشی ترتیب دادند و گفتند اینها نمایندگان اقشار مختلف مردم فلان شهرند، امروز چرا ایشان را تشویق به رفتن به دیدار مردمی که در خیابانها هستند نمی کنند؟ آن که این روزها پشت پرده نشسته و روحانی را پیش انداخته تا پاسخ مردم را بدهد، خود باید از پرده بیرون آمده و در برابر مردم ظاهر شده و پاسخ بدهد. و اگر ظاهر نمی شود، بازگشت از مسیر 30 ساله را در عمل نشان بدهد.


200 هزارمیلیارد تومان را کدام افراد و نهادها می خورند؟

3 بار اظهار نظر روحانی

درباره شورش کنونی مردم


مرور مطبوعات 11 دیماه

خشونت نیروی انتظامی

خشونت مردم را بدنبال دارد


کی بود کی بود؟

ما که اصلا نبودیم!


کشتی های اتمی روسیه

در پایگاه طرطوس مستقر میشوند

ریا نووستی – ترجمه نعمت بوستانی


منتخب اخبار روزهای گذشته


راه توده 629

ج. اسلامی توان تغییر

مسیر خود را خواهد یافت؟


او به شورای امنیت احضار شده؟

عذر خواهی علم الهدی
از درگاه رهبر و امام زمان!


نقاب از چهره اصولگرایان برداشته شد


مرور مطبوعات یکشنبه 10 دیماه

"مرگ بر روحانی"

مرگ بر "حسن روحانی" نبود!


اموال عمومی را چه کسانی چپاول کردند؟

بلافاصله پس از چند عمل تخریبی که معلوم نیست چقدر ناشی از خشم مردم بوده و چقدر نقشه حکومت برای گسیل نیروی سرکوب به خیابانها، اعلام شد که مقابله با مردم و بستن راه های ارتباطی مردم از طریق فضای مجازی برای جلوگیری از تخریب اموال عمومی است. حکومت هوشیاری و آگاهی مردم را دست کم گرفته و تصور می کند امروز هم، همان سال 88 است و هنوز در خواب و خیال و رویای راهپیمائی ساندیسی 9 دیماه 88 است. نگاه کنید به لیستی که در پاسخ به متهم کردن مردم به اغتشاشگر وسیعا پخش شده است.


صدا و سیما لال شد

دستور سانسور اخبار تظاهرات مردم داده شد!


با چشم های باز حوادث را ببینیم

روحانی، پا را گذاشته روی دُم افعی در خراسان!


خیال خام مخالفان دولت
امکان فریاد به مردم داد


سرمقاله راه توده 629

رهبر و بیت رهبری کشور را
به سراشیبی سقوط کشانده اند


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 


کانال تلگرام

اعضای تلگرام پیک نت

 از 14 هزار گذشت


صفحه فیسبوک

روزنت پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران