منتخب اخبار  

        www.pyknet.net

   پیک نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

12 آذر 1396

  pyknet100@gmail.com

 
   
 

 

منتخب اخبار ورزشی

 

بدشانسی فوتبال ایران در قرعه کشی جدول مسابقات جام جهانی یکطرف، بحث درباره لباس مجری قرعه کشی یکطرف. همه روی شبکه های مجازی بند کرده اند به لباس نسبتا پوشیده این مجری و این که ایشان به این دلیل با این لباس پوشیده انتخاب شده بود که فیلم قرعه کشی در کشورهای اسلامی و از جمله ایران پخش شود. البته چون معیار شوهای نیمه برهنه امریکائی و اروپائی با لباس های آنچنانی و مجریان نیمه برهنه ست همه فکر می کنند در روسیه هم وضع همین است و این مورد اخیر استثنا بوده. در حالیکه کافی است به لباس مجریان برنامه های خبری و تفسیری تلویزیون های روسیه نگاهی انداخته شود تا معلوم شود زیبا و خوش لباس و خوش تیپ (مرد و زن) هستند اما نه برای جلوه گری بلکه برای اجرای برنامه ای که مجری آن هستند.

مجری قرعه کشی "ماریا کوماندنایا" نام داشت که مراسم قرعه کشی جام جهانی 2018 را که در روسیه برگزار می شود اجراء کرد. از زیبائی هم چندان بهره ای نداشت، بویژه دهانش. طرح صورتش هم کمی به جمهوری های آسیائی می خورد!!

این که او لباس سنگین و پوشیده به تن کرده بود تا فیلم قرعه کشی در ایران سانسور نشود بیشتر به یک شوخی و یک بحث انحرافی شبیه است که شبکه های تلویزیونی ترکیه به آن دامن زدند و نباید جدی گرفت.

 

لباس مجری ورزشی روس!

http://www.asriran.com/fa/news/576272

ایران و مراکش در سن پترزبورگ

http://etedaal.ir/fa/news/191070

واکنش قوچان نژاد به قرعه سخت ایران / تصویر

http://etedaal.ir/fa/news/191046/

ستارگان گروه ایران در جام جانی / تصویر

http://etedaal.ir/fa/news/191047/

گروه بندی کامل جام جهانی + فیلم و عکس

http://aftabnews.ir/fa/news/492755/

لباس جدید استقلالی ها زنانه است!/ کاریکاتور

http://aftabnews.ir/fa/news/492845/


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 12 آذر

 
 

اشتراک گذاری: