www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

13 آذر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مصاحبه یکی به نعل و یکی به میخ رفیقدوست

خاتمی انسان خوبی است

احمدی نژاد با پول رای آورد!

 
 
 
 

 

محسن رفیق‌دوست عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی و رئیس سابق پتروشیمی که یک دوره رئیس کمیته های انقلاب و سپس وزیر سپاه در دولت موسوی شد، در گفتگو با خبرگزاری ایلنا گفته است:

من با تلاش برخی اصولگرایان مبنی بر اصلاح‌طلب‌هراسی مخالفم. شخصا  آقای خاتمی را آدم خوبی می‌دانم و انشاءالله زودتر مسئله‌ای که برایش ایجاد شده، برطرف ‌شود. در پایان ریاست‌جمهوری خاتمی به عنوان یک اصولگرا نزد ایشان رفتم و از او تشکر کردم. با توجه به سابقه رفاقتی که با خاتمی داشتم، روز دوم ریاست‌جمهوری ایشان در دیداری به او گفتم آقای خاتمی می‌خواستی یا نمی‌خواستی، دانسته یا نادانسته  به تاریخ پیوستی، حال که در تاریخ ماندگار هستی، کاری کن که خوب بمانی که ایشان سوال کرد، چه باید کرد؟ پاسخ دادم زیر عبای آقا سیدعلی آقا (مقام معظم رهبری) می‌روی و بیرون نمی‌آیی. در مقابل رهبری نایست چون اعتبار ریاست‌جمهوری در ایران از رای مردم شروع می‌شود و با تنفیذ رهبری واقعیت پیدا می‌کند. قانون ما این است بنابراین تا رهبری تنفیذ نکند، یک ساعت هم رییس‌جمهور نمی‌تواند در پاستور باشد. خاتمی در دوران ریاست‌جمهوری خود تا آن جایی که توانست حریم را نگه داشت. خاتمی آدم خوبی است و من قبولش دارم.

در انتخابات 88 تخلف نبود و آن چه باعث شد رای یک مرتبه میلیونی بالا برود کار غلط احمدی‌نژاد مبنی بر توزیع پول در بین مردم بود که من بعنوان رای دهنده  از روز اول با آن مخالف بودم.

اقدام دیگری که شد این بود که از قول آقا گفتند که ایشان طرفدار احمدی‌نژاد هستند. این‌ها باعث شد رای‌ها بالا برود. تقلب صورت نگرفت و رای‌ها را عوض نکردند اما برخی گفتند رای موسوی در صندوق ۲۴ میلیون است و این دروغی بود که به سید گفتند.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 13 آذر

 
 

اشتراک گذاری: