www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 آذر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

همزمان با تصمیم ترامپ درباره قدس

پرهیز رهبر ج. اسلامی از

تند گوئی در مراسم میلاد پیامبر

 
 
 
 

 

در سالروز میلاد پیامبر اسلام سران و مسئولان جمهوری اسلامی و سفرا کشورهای اسلامی با رهبر جمهوری اسلامی دیدار کردند. علی خامنه ای در این دیدار که همزمان شد با تصمیم ترامپ برای انتقال سفارت امریکا به اورشلیم (قدس) برخلاف دفعات گذشته سیاستمدارانه و بدون تهدید سخن گفت. خلاصه سخنان وی این بود:

"برخی سیاستمداران آمریکایی خواسته یا ناخواسته اذعان کرده اند که باید در منطقه ی غرب آسیا جنگ و درگیری به وجود آید تا رژیم صهیونیستی در حاشیه ی امن قرار گیرد و پیکر خونین دنیای اسلام، توان پیشرفت نداشته باشد. جمهوری اسلامی هیچ انگیزه ای برای اختلاف با دولت های مسلمان ندارد و همان گونه که در داخل ایران، وحدت و برادری را حاکم کرده است، در دنیای اسلام نیز معتقد و علاقمند و پیگیرِ وحدت و اتحاد است. زبان ما در مقابل دنباله روهای آمریکا در منطقه، زبان نصیحت است و بنا نداریم به حرف های برخی جهّال پاسخ بدهیم اما آن ها را نصیحت می کنیم که خدمت به ظالمان جهانی به ضرر خود آنهاست.

خداوند دشمنان ما را احمق آفریده و همین موجب شد هدف دشمنان اسلام یعنی جنگ مذهبی، محقق نشود و ان شاءالله در آینده نیز محقق نخواهد شد. دنیای اسلام بلاشک در مقابل توطئه تبدیل قدس به پایتخت صهیونیست ها خواهد ایستاد."

از این مراسم و سخنرانی بیش از سخنان رهبر جمهور اسلامی حضور احمدی نژاد در جمع مسئولان نظام که عکس آن در سایت خبر رسانی دفتر رهبری منتشر شده جلب توجه کرد.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 آذر

 
 

اشتراک گذاری: