www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

25 آذر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

گفتگوی طولانی ترامپ و پوتین

برای حل بحران شبه جزیره کره

تلویزیون 24 ساعته روسیه- ترجمه نعمت بوستانی

 
 
 
 

 

بر اساس گزارش خبر گزاری رویترز، روز جمعه دونالد ترامپ از روسیه در خواست کرد تا این کشور، در حل مسئله جمهوری دمکراتیک خلق کره با دولت آمریکا همکاری کند.

قبلا دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین، اطلاع داده بود که در یک مکالمه طولانی و نتیجه بخش، ترامپ و پوتین برای حل مسئله شبه جزیره کره تبادل نظر کردند.

در همین رابطه، خبر گزاری تاس گزارش داد، ولادیمیر پوتین، پس از مکالمه تلفنی با ترامپ اعضای دائمی شورای امنیت سازمان ملل متحد را در جریان گفتگوی خود با رئیس جمهور آمریکا قرار داد.

تماس تلفنی رئیس جمهور آمریکا با ولادیمیر پوتین بلافاصله پس از مصاحبه مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه که روز پنجشنبه برگزار شد صورت گرفت.

ولادیمیر پوتین در مصاحبه طولانی روز پنجشنبه خود در پاسخ خبرنگاری که در مورد مسئله جمهوری دمکراتیک خلق کره و آمریکا سوال کرده بود گفت : "ما با تلاش های اتمی کره شمالی موافق نیستیم اما رهبران این کشور تجربه عراق و لیبی را در اختیار دارند و نمی خواهند طعمه ای برای ایالات متحده آمریکا و متحدین آن باشند. سال 2005 توافق نامه ای بین آمریکا و کره شمالی امضا شد و همه امیدوار بودند که مسئله کره حل نهایی شده است. پس از آن آمریکایی ها به بعضی از موارد توافق ایراد گرفتند و عملا به تعهدات خود عمل نکرده و امضای خود را زیر پا گذاشتند. زمانی که قراری و یا توافقنامه ای امضا می شود دیگر جایی برای بهانه جویی وجود ندارد".


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 25 آذر

 
 

اشتراک گذاری: