www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

11 آبان ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

حرف اعلمی درست بود یا تمسخر رهبر؟

خاطره خواندی اکبر اعلمی

از دیدار با رهبر ج. اسلامی
 
 
 
 

 

اكبر اعلمى نماینده سابق مجلس از آذربایجان که یک دوره نیز خود را نامزد انتخابات ریاست جمهوری کرده بود، خاطره ای را نقل کرده که حکایت حرف گوش نکردن رهبر جمهوری اسلامی است. او می گوید:

در مجلس هفتم باتفاق اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با مقام رهبری دیداری داشتیم. مقرر شد جز علاءالدین بروجردی رئیس وقت کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، شش نفر دیگر از اعضای کمیسیون هم که به قید قرعه انتخاب شده بودند و من نیز یکی از آنها بودم، هریک به مدت 3 دقیقه در محضر مقام رهبری نقطه نظرات خود را  بیان نمایند.

بجز تعارفات و مداهنه و مجامله گویی های مرسوم برای رهبری، ارائه تصویری مثبت از وضعیت سیاسی، اقتصادی کشور و اینکه هر دستگاه و نهادی به نحو مطلوبی به وظایف خود عمل می کند و در نتیجه زیستن در ایران آرزوی هر جنبده ای در زمین است، برآیند و حاصل جمع نظرات و سخنان ۶ عضو کمیسیون بود!

نوبت به بنده که رسید خطاب به مقام رهبری گفتم:

 دوستان ما تصویری از کشور ارائه دادند که تو گویی ما در بهشت برینی زندگی می کنیم که هیچگونه ناراحتی و نارضایتی در آن نیست حال آنکه واقعیت چیز دیگری است و نارضایتی عمومی بیداد می کند و وظیفه ما نمایندگان ملت این است که واقعیات را به شما منعکس نمائیم. سپس با اشاره به دیداری که با رئیس وقت قوه قضائیه داشتیم، گفتم؛ «به آیت الله شاهرودی هم عرض کردم که دست های پیدا و پنهانی در این کشور آگاهانه و یا ناآگاهانه با اقدامات سخیف و نسنجیده و افکار پوسیده خود و گاه بگیر و به بندهای بی مورد، دوکارخانه «ناراضی تراشی» و «قهرمان سازی» در کنار هم ایجاد کرده اند که خروجی و محصول آن تولید نارضایتی و بدبینی مردم نسبت به مسئولان و نظام است. این خروجی هزینه های فراوان و جبران ناپذیری را بر کشور و نظام و مآلا مردم ایران تحمیل می کند». سپس تاکید کردم که «آیت الله شاهرودی هم این سخن مرا تائید کرد.»

در اینجا آیت الله خامنه ای با تبسم و شوخی جمله ای به این مضمون گفتند: «این طور هم که شما می گویی نیست. احتمالا آقای شاهرودی از شما ترسیده و این بخش از صحبت شما را تائید کرده است...!»

این ماجرا مربوط به مجلس هفتم است و اکنون نیمه های سوم مجلس نهم هستیم. آنچه در مملکت می گذرد همان خروجی نیست که اعلمی گفت و آقای خامنه ای قبول نکرد؟


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 11 آبان

 
 

اشتراک گذاری: