www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

17 آبان ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

شرکت مسعود بارزانی در اجلاس

رهبری حزب دمکرات اقلیم کردستان

روسیه در مقایسه با امریکا

دوست بهتری برای کردهاست!

تشکیل یک کشور کرد اجتناب ناپذیر است
 
 
 
 

 

مسعود بارزانی رهبر سابق اقلیم کردستان عراق با حضور در اجلاس مشترک هیات سیاسی و شورای رهبری حزب دمکرات کردستان عراق طی سخنانی گفت: نظرات خود را در باره نحوه مذاکره با بغداد پیرامون مناطق مورد مناقشه بین اقلیم و بغداد در اختیار رهبری حزب می گذارم. همچنین پیشنهادهائی که درباره نحوه مناسبات جدید با کشورهای منطقه و انتخابات آینده اقلیم دارم را نیز اعلام خواهم کرد. او پیش از حضور در این اجلاس در مصاحبه ای که یک پایگاه خبری با وی کرد گفت:

 دولت عراق از سلاح‌های آمریکایی از جمله تانک‌های آبرامز و دیگر سلاح‌هایی که دولت آمریکا به ارتش عراق برای استفاده در جنگ علیه گروه تروریستی داعش داده بود، علیه ما در کرکوک استفاده کرد و آمریکایی‌ها سکوت کردند. ما انتظار چنین اتفاقی را نداشتیم.

امریکائی باید بداند که ما قرار است یک تجدید نظر جدی در رابطه با امریکا انجام دهیم. شاید اکنون روس‌ها دوست بهتری به نسبت آمریکایی‌ها برای کردها باشند. اعتمادی مردم اقلیم کردستان نسبت به امریکا روز به روز کمتر می‌شود.

من به همه پرسی که انجام شد افتخار می‌کنم و بسیار مفتخر هستم که ما این فرصت را به مردم کردستان دادیم تا رای‌شان را اعلام کنند و من به هیچ وجه از این بابت متاسف نیستم. همچنان اعتقاد دارم که تشکیل یک کشور کرد اجتناب ناپذیر است. نسل جوان کرد رزمنده است و برای استقلال خواهد جنگید.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 17 آبان

 
 

اشتراک گذاری: