استاندار تهران

اعتیاد، طلاق، حاشیه نشینی

آسیب‌های‌اجتماعی‌عمده‌ تهران

 

کرزای رئیس جمهور سابق افغانستان

داعش با نظارت امریکا

در افغانستان ظهور کرد

(پیک هفته ۱۰۹) 21 آبان  1396 برابر با 12 نوامبر 2017 

 pyknet100@gmail.com



پر خواننده ترین مطلب پیک نت چهارشنبه 17 آبان مقدمه منتخب اخبار منطقه و جهان درباره تیتر تحریک آمیز روزنامه کیهان درباره پرتاب موشک از یمن به عربستان و گریز حکومت از اعلام نفوذی ها و جاسوس های داخل نظام بود که جمعا روی فیسبوک و تلگرام پیک نت 18 هزار و 300 خواننده داشت


19-20 آبان

خبرهای
 سیاسی – اجتماعی


19-20 آبان

منتخب رویدادهای منطقه و جهان


19-20 آبان

منتخب اخبار
هنری و فرهنگی


19-20 آبان

منتخب اخبار
شهرستان ها


19-20 آبان

منتخب اخبار ورزشی


19-20 آبان

منتخب اخبار اقتصادی


شریعتمداری و احمدی نژاد

دست پرورده های یک نظام

همزمان با آغاز افشاگری های رئیس جمهور سابق محمود احمدی نژاد، توقیف دوروزه روزنامه کیهان به درخواست شورای امنیت ملی نیز به "افشاگری" حسین شریعتمداری علیه قوه قضائیه، دولت و شورای امنیت ملی با الفاظی بیسابقه منجر شد. شریعتمداری که هفت سال است از شورای امنیت ملی بخاطر حصر موسوی و کروبی ستایش می کند اکنون می گوید که این شورا و دولت توان و تخصص لازم برای تشخیص مصالح و امنیت ملی را ندارند، در 4 سال گذشته به مصالح و منافع ملی ضربه های هولناکی زده اند و در اوج حملات پی در پی رژیم جنایتکار آل سعود به کشورمان "شورای عالی امنیت ملی تیتر کیهان را صرفا به این علت که علیه آل سعود و امارات بوده است؛ «خلاف مصالح و منافع ملی» معرفی کرده و خواستار توقیف آن می‌شود."

هفت سال است موسوی و کروبی و رهنورد در حصر هستند و درباره سرنوشت خود سکوت کرده اند. نه نامه‌ای نوشتند، نه به مجامع جهانی متوسل شدند، نه اطلاعات سالها نخست وزیری و ریاست مجلس را بیرون ریختند و دست به افشاگری زدند، و نه خود آنها و هوادارانشان اینگونه درباره دولت و شورای امنیت ملی به قضاوت و هوچی گری دست نزدند که شریعتمداری بخاطر دو روز توقیف روزنامه‌اش زده است. این نشان می دهد که امثال شریعتمداری و احمدی نژاد از یک قماش هستند. بیت رهبری مارهایی را پرورش داده که امروز مردم را نیش می زنند و فردا اگر قرار بر کشیدن نیش آنها باشد گردن حامیان دیروزشان را خورد می کنند و دانسته ها و نادانسته ها و همه اطلاعات امنیتی خود را بیرون می ریزند. اینها حاضرند نظام را همراه با خود و بخاطر خود غرق کنند. امثال احمدی نژاد و حسین شریعتمداری دارای و خواهان مصونیت آهنین هستند چون رهبر و نظام گروگان آنهایند.


حوادث پیاپی در منطقه

کوشش امریکا و اسرائیل

برای کشاندن ایران به جنگ


سرانجام ازدواج سالانه 41 هزارکودک

خودکشی و افسردگی

فرار و اخراج از خانه


منتخب اخبار روزهای گذشته


سرمقاله راه توده 623

نشانه‌های واقع بینی نظام

وانزوای‌ماجراجویان را ببینیم!


مرور مطبوعات 17 آبان

پشت دروازه فوتبال

بامید پیروزی شاشیدند!


خاتمه "حصر" یعنی

بیکار شدن کاسبان "فتنه"


در عراق

50 ایرانی در مارش اربعین

جان به جان آفرین تسلیم کردند


بورس

امن ترین سامانه

فساد سازمان یافته

"خسرو مرادی"


مشعل روشن

فستیوال تئاتر ایرانی

پایداری در یک کار هنری، فرهنگی، سیاسی و هر نوع فعالیت مثبت دیگری خود به تنهائی یک هنر است و این هنری بود که شادروان مجید فلاح زاده با بنیانگذاری "فستیوال تئاتر ایرانی" داشت و با سخت کوشی تحسین برانگیزی، هم بر آن هنرش پای فشرد و هم در حفظ و بالندگی "فستیوال تئاتر ایرانی"، آن هم در خارج از ایران و برقراری پیوند آن با ایران. بیست و چهارمین برنامه فستیوال تئاتر ایرانی در حالی از 5 شنبه 16 نوامبر آغاز می شود که فلاح زاده چهره درنقاب خاک کشیده اما مشعل این فستیوال خاموش نشده و به همت یاران و بویژه همسر وی امسال نیز در شهر کلن آلمان برافروخته می شود.


"علی" را نمی توان "داریوش" کرد!

اسم اسلامی قابل تغییر

به اسم غیر اسلامی نیست!


راه توده شماره 623 منتشر شد

راه توده شماره 623 - پنجشنبه 18 آبان 1396- منتشر شد و مطالب آن علاوه بر سایت این نشریه، روی فیسبوک و کانال تلگرام آن نیز قرار گرفت. سرمقاله این شماره اختصاص به بروز نشانه های تعقل و حرکت به سوی وحدت ملی در حاکمیت دارد. بخش سوم خاطرات عزت شاهی از بنیانگذاران کمیته های انقلاب که بعدها سپاه پاسداران و نیروی انتظامی از درون آن بیرون آمد دراین شماره منتشر شده است. در همین شماره مطالبی می خوانید در باره ریشه فلج اقتصادی در جمهوری اسلامی، وداع دولت عراق با جمهوری اسلامی، وحدت اجتناب ناپذیر در حزب توده ایران، بورس امن ترین سامانه فساد سازمان یافته در ایران، نگاهی عمیق تر به دلائل عقب ماندگی ایران، مصاحبه با محمد علی عموئی در مراسم خاکسپاری علی اشرف درویشیان، بخش دیگری از کتاب "برخی بررسی ها..." نوشته احسان طبری و ترجمه مقالاتی درباره قوانین سخت اتحادیه اروپا علیه جنگ زدگان، ترامپ، رئیس جمهوری غیر قابل پیش بینی و گردش به چپ در حزب کارگر انگلستان.


برای تخریب باغ "اراج" و برج سازی

اوقاف و شهرداری قالیباف

دستشان در دست هم بود!


گفتگو فائزه هاشمی

زمان مدیریت زنان در ورزش زنان رسیده


یک چهارم جمعیت ایران
به حاشیه شهرها رسیده است


حساب بانکی

A.Khodai

DEUTSCHE BANK

BIC: DEUTDEDBBER

IBAN. DE 31100700240459374500

----------------------------

برای تماس با پیک نت

 ازآدرس ای میل زیر استفاده کنید:

  infos@pyknet.net

 

آدرس پستی

N.Vernis

Postfach 200208
  13512 Berlin

Germany

----------------------------

Site Meter Site Meter

pay pal پیک نت برای دریافت آبونمان و کمک های مالی

آدرس ای میل ویژه pay pal

4peiknet@gmail.com

 

 

کانال تلگرام

اعضای تلگرام پیک نت

 از 14 هزار گذشت


صفحه فیسبوک

روزنت پیک نت


سایت بین المللی

آمار سایت های خبری فارسی

پیک نت:

Monthly Visitors: 504,930


صفحات اول

روزنامه های امروز ایران


  خوان المسلمین
در خاورمیانه
(این کتاب را pay pal: 
4peiknet@gmail.com