www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

2 مهر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

مصاحبه با فائزه هاشمی

از مرده هاشمی هم، هنوز

حساب می برند و می ترسند!

 
 
 
 

فائزه هاشمی دختر هاشمی رفسنجانی که در مجلس پنجم که ریاست آن با علی اکبر ناطق نوری بود، نماینده این مجلس نیز بود، برای چندمین بار با رسانه های داخلی مصاحبه کرده و گفته است که او و 5 تن دیگر از اعضای خانواده هاشمی از بعد از مرگ هاشمی در استخر ویژه حکومتی ها، ممنوع الخروج شده است. این ممنوع الخروجی امنیتی است و دلیل آن ترس از انتقال خاطرات منتشر نشده هاشمی به خارج از کشور. فائزه در تازه ترین مصاحبه اش با روزنامه شهروند گفته است:

من در ٢٦ اردیبهشت امسال ممنوع‌الخروج شدم. پنج نفر از اعضای خانواده ما ممنوع‌الخروج شده‌اند و مرتبا به دادگاه احضار می‌شویم. در چهار پنج ماه گذشته مدام احضاریه می‌فرستند که وقتی می‌رویم عمدتا گزارش‌های کذب است و واقعیت ندارد و به‌ نظر هم می‌رسد که این ماجرا می‌خواهد ادامه پیدا کند و تمامی ندارد.  شاید تصور می‌شود که ما اسنادی را از اسرار نظام در اختیار داریم که می‌خواهیم منتشرش کنیم در حالی ‌که چنین چیزی نیست؛ آقای‌ هاشمی عاقل‌تر و باتدبیرتر و سیاستمدارتر از این بود که بخواهد اسنادی را برای ما به جا بگذارد.

حداقل من یکی که هیچی ندارم. حالا اگر بر فرض هم اسنادی باشد، با تکنولوژی امروز لازم به خروج از کشور برای انتشار آنها نیست.


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 2 مهر

 
 

اشتراک گذاری: