www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

18 مهر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

سخنرانی فرمانده کل سپاه

تهدید موشکی امریکا

به سبک رهبر کره شمالی!

 
 
 
 

 

سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه در جلسه‌ی شورای راهبردی سپاه که با موضوع تحلیل رفتار دولت ترامپ تشکیل شده بود، به تقلید از رهبر کره شمالی گفت:

همانطور که در گذشته نیز اعلام کرده ایم؛ در صورتی که قانون تحریم‌های جدید آمریکا اجرا شود این کشور باید پایگاه‌های منطقه‌ای خود را تا شعاع 2 هزار کیلومتری برد موشک‌های ایران عقب ببرد. در صورتی که اخبار پراکنده موجود درخصوص حماقت دولت آمریکا مبنی بر درنظر گرفتن سپاه به عنوان گروه تروریستی صحیح باشد، سپاه نیز ارتش آمریکا را در سراسر جهان بویژه منطقه خاورمیانه، همسنگ داعش در نظر خواهد گرفت. اگر امریکایی ها هدف نهایی خود از طرح این گونه مسائل را مذاکره با ایران درباره منطقه قرار داده اند، مسیری کاملاً اشتباه را انتخاب کرده اند، جمهوری اسلامی ایران در نظر دارد مسائل منطقه را در جایی غیر از میز مذاکره حل کند، نه حرفی برای مذاکره وجود دارد و نه طرفی برای آن. این تحریم‌ها تجربه برجام را برای ما کامل می‌کند و آن تجربه این است که گفت و گو برای آمریکا ابزار فشار و دشمنی است نه تعامل یا حل مسئله. آمریکایی ها بدانند، جمهوری اسلامی ایران از فرصت رفتار احمقانه دولت ترامپ با برجام برای ایجاد جهش در برنامه‌های موشکی، منطقه‌ای و دفاعی متعارف خود استفاده خواهد کرد.

(یک روز بعد از این سخنرانی، فرمانده کل سپاه با وزیر امور خارجه دولت " ظریف" دیدار کرد و گفته ما با وزارت خارجه همسو هستیم!)

به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 18 مهر

 
 

اشتراک گذاری: