www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

27 مهر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

جست و خیزی می کنند اما جراتش را ندارند

مانور خودروهای امنیتی

در اطراف خانه محمد خاتمی

 
 
 
 

 

روز گذشته خبری در باره حصر خانگی محمد خاتمی و جلوگیری از خروج او از منزل توسط نیروهای امنیتی زنجیره وار در فضای مجازی منتشر شد. همه آنها که باصطلاح اطلاع رسانی کردند همین چند خبر را عینا کپی کرده و فرستادند روی فضای مجازی.

در پایان این باصطلاح اطلاع رسانی که منکر تاثیر گذاری آن روی فرماندهان این نوع اقدامات در جمهوری اسلامی شد، فرزند محمد خاتمی "عماد" اعلام کرد که چند اتومبیل نیروهای امنیتی (گویا سه اتومبیل) که به اطراف و یا مقابل خانه وی آمده بودند بازگشتند و رفتند. (نوعی نمایش و تهدید و درعین حاضر سنجش واکنش مردم)

این نوع تصمیمات و اقدامات عملا مردم را به این نتیجه قطعی رسانده که سر هاشمی رفسنجانی را هم که نمی شد مانع دیدارها و سخنرانی ها و اعلام نظراتش شد در استخر امنیتی کوشک زیر آب کردند. بویژه با نقشی که لیست 30 نفره او برای انتخابات مجلس خبرگان رهبری ایفاء کرد و باعث طرد شیخ محمد یزدی رئیس این مجلس، مصباح یزدی و احمد جنتی از سوی مردم شد که البته در مورد جنتی پس از مدتی مذاکره و تهدید و تفاهم او را بعنوان آخرین نفر تهران (نفر سی ام) وارد مجلس کردند تا رئیس مجلس خبرگان شود!! در جریان آن مذاکرات نفر سی ام تهران حاضر شد کنار برود (معلوم نیست با چه وعده و امتیازی) تا زمینه باصطلاح قانونی ورود جنتی به مجلس فراهم شود! در اولین دیدار خبرگان منتخب با رهبر جمهوری اسلامی، او از این که سرمایه های گرانسنگی مثل شیخ محمد یزدی و مصباح یزدی در انتخابات شکست خوردند ابراز تاسف کرد!

نتیجه آن انتخابات شلیک به پیشانی هاشمی رفسنجانی بود و درس بزرگی برای جناح راست که دیگر اجازه ندهد چهره ای مورد قبول مردم در صحنه سیاسی حضور داشته باشد که تبدیل به هاشمی دوم شود. خیز و عقب نشینی هائی که در باره محمد خاتمی می شود ریشه اش در اینجاست!


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 27 مهر

 
 

اشتراک گذاری: