www.pyknet.net

   پيك نت

 
صفحه اول پیوندهای پیک بايگانی پيک

29 مهر ماه  1396

  pyknet100@gmail.com

 
 
 

خانه ای بنام حصر برای اجاره

کروبی بیرون می آید

خاتمی به آن منتقل می شود!

 
 
 
 

 

یک عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی که بنیانگذار و دبیرکل آن شیخ مهدی کروبی است، با مهدی کروبی در محل حصر ملاقات کرد. وی پس از ملاقات که گفته می شود بمدت 3 ساعت ادامه داشته گفت: من برای سومین بار در دوران حصر به دیدار آقای کروبی رفتم. ایشان در سلامت کامل و حالشان بسیار عالی، خوشحال و سر و حال بود. این دیدار خیلی مفصل انجام شد و آقای کروبی امیدواری بسیاری نسبت به آینده نظام و انقلاب داشتند.

من در این دیدار حامل هیچ پیامی از طرف فرد خاصی یا برای فرد خاصی نبودم و به فعالان سیاسی داخل کشور توصیه می‌کنم که  درباره موضوع حصر خیلی هیجانی عمل نکنند؛ چرا که براساس گشایش‌هایی که صورت گرفته، این موضوع قابل حل بوده و نظام نیز آرام آرام در حال اتخاذ  تدابیری در این زمینه است.

همچنین «حسین کروبی» فرزند شیخ مهدی کروبی، به انصاف نیوز گفته است که فرد دیدار کننده با پدی وی «اسماعیل دوستی» بوده و شورای امنیت ملی تصویب کرده که به مرور برخی اشخاص بتوانند با آقای کروبی و آقای موسوی دیدار کنند.

(ظاهرا کسانی درحاکمیت مسئول اجاره خانه های محل حصرند و برای خالی نماندن این خانه ها پس از پایان احتمالی حصر موسوی و کروبی، به فکر منتقل کردن محمد خاتمی و دیگرانی به آنها هستند!)


به تلگرام پیک نت بپیوندید
https://telegram.me/pyknet @pyknet


 پیک نت 29 مهر

 
 

اشتراک گذاری: